Monday 31 December 2012

Raja Azmi Sunyi Jadi Janda



Penerbit dan penulis skrip kontroversi Raja Azmi Raja Sulaiman mengakui kehidupannya semakin sunyi selepas enam bulan bergelar janda.

Raja Azmi, 53, berkata perasaan itu membelenggu terutamanya pada waktu malam apabila dia terpaksa tidur bersendirian tanpa suami di sisi.

“Sebelum ini, tidak rasa sangat tetapi sejak akhir-akhir ini rasa sunyi semakin menebal pula terutamanya apabila saya hendak tidur.

“Pada 27 Disember lalu, genap enam bulan saya dan suami (Jalani Sidek) berpisah. Saya semakin sunyi apabila tidur seorang diri di katil,” katanya ketika ditemui mStar Online, baru-baru ini.

Raja Azmi dan bekas jaguh badminton negara itu bercerai talak satu pada 27 Jun lalu di Mahkmah Syariah Rendah Gombak Timur selepas 28 tahun berumah tangga.

Pasangan terbabit mengambil keputusan tersebut atas alasan tidak lagi wujud kasih sayang dan persefahaman selain konflik yang berpanjangan.

Ditanya mengenai hubungan dengan bekas suami, Raja Azmi berkata, mereka masih berkawan dan saling menghubungi seperti dahulu cuma dia menghormati batas-batas antara mereka.

“Hubungan saya dan bekas suami masih baik dan kami kekal bersahabat seperti sebelum ini.

“Saya belum terfikir soal pengganti dan berasa selesa dengan keadaan sekarang.

“Saya tidak boleh cari (pengganti), kalau ada biarlah ia datang sendiri,” kongsinya yang masih dalam proses pra-produksi filem terbaharu berjudul Anak Ikan.

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...