Saturday, 5 January 2013

Abby Abady Meroyan Gila Bayang


Teman kesian sangat dengan Ustazah Segera PAS Abby Abadi yang asyik meroyan tak tentu arah. Teman rasa mike dah gila bayang kot. Tak pun dah tak tahan sebab lama tak dapat. Maklum la, kome faham-faham sendiri la. Maleh teman nak kabo benda-benda sensor ni. Tapi kesian....

Kalau nak sedarkan rakan artis, cermin muka sendiri dulu ek. Banyak sangat ketuit dan panau kat badan sendiri tapi nak bagi ubat pada orang lain.  Kejahilan sendiri tak perlulah menyalahkan UMNO. Kedegilan mike yang tenggelam dengan dunia glamour dulu tu sampai tak ingat dunia, salah UMNO jugak ke? Yang sekarang mike makan duit upah Tin Milo tu halal sangat ke? Duit yang PAs bagi kat mike melalak macam anjing tu, tak haram ke? ptuii!!!


Jangan la kerana dah masuk Parti PAS, dah ingat Islam sangat. silap haribulan neraka jugak. Kena bakar di Neraka Jahanam pun tak tentu kerana mulut mike yang tak ada insuran tu.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...