Monday 25 February 2013

Anwar Ibrahim Import Penipu Untuk Menipu Rakyat


Adeeh! Terdesak sangat ka? Sampai perlu import seorang yang telah disahkan penipu sebelum ini untuk menipu rakyat. Kalau setakat nak buat akuan bersumpah, siapa pun boleh der! 


P Balasubramanian (PI Bala) tiba di KLIA malam ini dari luar negara dan bersumpah bahawa Akuan Bersumpah beliau yang pertama adalah benar. Sambil memegang kitab suci agama Hindu, Bhagawad Gita, PI Bala bersumpah, Akuan Bersumpah Kedua (SD2) yang beliau buat untuk memansuhkan SD1 adalah palsu.

Kesian Anwar China Doll! nampak sangat terdesak sungguh-sungguh demi mengidamkan Putrajaya. Angkut la penipu ni. Terpalit nanti kat muka sendiri. Raja Petra sendiri dah mengakui semua tuduhan terhadap DS Najib dan DS Rosmah adalah palsu. Hanya rekaan Anwar China Doll semata-mata menjatuhkan Perdana Menteri dan Isteri.

Tapi pelik kan...Dulu Bala ni lah yang kata nyawanya terancam jika masih tinggal lagi di Malaysia, maka berdondonlah satu keluarga berangkat keluar negara kononnya ke London dan kemudian ke India. Mengapa pulak ke India? Kenapa tak ke China. Adeehh! Tapi kemudian balik pulak ke Malaysia. Uiks! Nyawa tak terancam ke? elok je..dasar penipu No. 1. ptuii!!

Perdana Menteri dan Isteri sudah bersumpah menafikan penglibatan dalam pembunuhan Altantunya. Klik Video dibawah :

Tapi teman nak tanya, Anwar China Doll takut pulak nak bersumpah laknat pasal meliwat Saiful Bukhari sampai sekarang. Sumpah Laknat kata tak liwat dan main China Doll. Apa macam? Ada Bran?


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...