Wednesday 2 January 2013

KALAU MACAM NI, HADI AWANG NAK KATA APA?


Jenuh lah PAS main-main pusing dan putar alam. Dah main terbalik kot. Puh kiri puh kanan. Amanat Hj Hadi tak pernah kafirkan UMNO. Kemudian pusing lagi, Puh depan, puh belakang. UMNO pusingkan fakta. Kemudian pusing lagi dan lagi, Puh atas, puh bawah, media UMNO fitnah dan putar belit. Kemudian puh le tang mana-mana pun sampai terlondeh lah seluar Anwar China Doll. Perut buncit cuma menyerupai sahaja, media UMNO buat helah. Akhirnya terlondeh semua seluar Nik Aziz dan Hadi Awang hingga menjilat bontot Guan Eng.

Yang ini Hadi Awang nak kata apa?


Abdul Rashid Abdul Wahab, 65, sanggup melakukan apa sahaja ketika itu sehingga tergamak mengkafirkan arwah ayahnya sendiri semata-mata berpegang kepada Amanat Haji Hadi dengan harapan orang tuanya kelak akan bersama dengan Pas.

''Saya perdengarkan kaset ucapan Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang berkait dengan amanat itu dan ayah bertanya adakah dia kafir kerana menyokong UMNO dan saya menjawab begitulah. Air matanya bergenang.

''Ketika itu saya tidak merasa apa-apa tetapi apabila mengenangnya kini, saya tak mampu mengungkapkan apa yang saya rasakan kini," ujar Abdul Rashid mengimbas keterlanjurannya yang sangat dikesali sehingga kini.

Abdul Rashid yang dianggap salah seorang 'hulubalang' Pas di negeri ini menjelaskan jiwanya menjadi keras dengan semangat berkobar-kobar untuk berjihad bagi memenangkan parti itu setelah diyakinkan dengan semangat perjuangan syiah Iran dan Mujahidin Aghanistan. UTUSAN

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...