Tuesday, 1 January 2013

KANTOI! LAPAR SIOT, MANA BOLEH TAHAN



Lapar siot, mana boleh tahan. Apa taknye, tak makan-makan, kenapa tak mampus je terus. Kan baik, tak menyusahkan orang. Pemimpin-pemimpin kome sedap-sedap makan kat rumah, restoran-restoran dan hotel-hotel, kome menderita tak makan. Kesian. Yang bodoh ikut tu buat apa? Binggung. 

Himpunan Mogok Lapar sebelum ni kome dah kantoi maka kat Restoran, punya pelahap tak sedar diri, kali dah tak tahan, semua makan la sudahnya. Teman gelakkan aje..

Impian mahu pecah rekod berlapar selama 100 jam di Dataran Merdeka yang dianjurkan pakatan rakyat gagal semalam apabila mereka di suakan bekalan makanan kerana perut dah lapar dan menggigil-gigil.

Aiseyyymen bang.. apasal nak kena berlapar pulak tuuuuu?? untuk apaaaaaa tuuuuuuuu?? tak sudah-sudah nak menipu jer keje mu dehhhhhhhh??? Kesian kat peserta yang tak paham apa-apa erti perjuangan pakatan haramjadah.. Apa pun tak leh pakai..


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...