Tuesday 1 January 2013

GEMPAR: HIMPUNAN PAKATAN UNTUK GULING KERAJAAN


Pakatan Rakyat ni tak habis-habis nak buat demontrasi. Betullah apa yang dikatakan Ustaz Fathul Bari, golongan syiah telah menular ke parti-parti politik Pakatan Rakyat khususnya PAS. Kerana fahaman syiah sahaja lah yang menghalalkan demontrasi ni. Tidak menjadi pelik sokongan hubungan songsang LBGT diterima baik oleh Pakatan Rakyat untuk bersama-sama dalam apa-apa demontrasi. 

Dengan hak asasi manusia kerajaan dipaksa menghormati hak-hak asasi rakyat untuk berhimpun dan menyuarakan pandangan, sebagaimana yang dijamin oleh perlembagaan. Sepertimana golongan khawarij menentang pemerintah dengan alasan-alasan longgar seperti zalim dan kejam. Pelik, sejauhmana kerajaan BN ini zalim dan kejam. Teman tertanya-tanya pulak. Sepanjang pengetahuan teman, zalim adalah perkataan yang amat tajam sehingga boleh membawa kematian dan kejam hingga boleh menyiksakan yang amat pedih sebelum kematian.

Tak pernah pula teman dengar. Pelik! Hanya berani mengungkap perkataan-perkataan yang deme sendiri tidak faham. Kerana sedap didengar dan lebih mudah mendapat simpati rakyat. Pada hakikatnya tiada apa pun yang boleh dituduh kerajaan BN zalim dan kejam.  Rakyat Malaysia bebas kemana-mana sahaja sehingga bebas untuk memfitnah dan mencaci kerajaan. Hanya ingin menimbulkan persepsi negatif yang berniat jahat. 

Pakatan Rakyat melihat kejayaan revolusi Mesir sebagai panduan asas yang ditanam oleh Yahudi-Yahudi yang bertopengkan agama untuk meracun pemikiran rakyat. Teman yakin, perkara ini tiada kesudahan walaupun selepas PRU 13 sehinggalah deme boleh mengguling kerajaan yang sah dengan cara kekerasan. Itu lah tujuan sebenarnya Pakatan Rakatan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...