Sunday, 30 December 2012

Gambar Bogel Diana Amir Ustazah Segera PAS

Lawa jugak patut la lebai-lebai PAS terliur
Teman rasa mesti ramai peminat Diana Amir akan marah-marah teman. Tak apa, dah adat. Sabar aje lah. Pernah satu ketika dulu, hot dengan gambar-gambar sensasi Diana Amir. Teman cuba selak-selak la, saje nak kacau Diana ni sejak Diana Amir jumpa Nik Aziz nak "berhijrah" masuk PAS.  Mana la tau jadi Ustazah Segera PAS pulak ke macam Abby Abadi. Elok jugak lepas tu boleh caci mencaci UMNO/Bn zalim, rasuah dan segala bagai.  Seluar sendiri terlondeh tak ingat dunia. Teman buka sikit-sikit kain Diana Amir ni. Kita saksikan apa da dalam kain Diana Amir yang teringin nak masuk PAS dan cari makan dengan duit Tin Milo. 

Teman dapat dari berbagai-bagai sumber. Kome tengok aje lah. Banyak lagi tu yang panas-panas.

76 comments:

  1. Moga Allah bukak keaiban admin seluas2 nye di dunia dan di akhirat kelak..Ameen Ya Rabb,makbulkn doa kami.. ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...aku stuju jika admin punya aib dihilangkan hijab dek kerana buka aib manusia lain yang menuju ke lebih islamik..mnutup aurat..lepas ttp lepas..manusia mmg akn bt silap...kita bkn malaikat..

      Delete
    2. Semoga Allah buka aib admin. baik didepan keluarga sendiri mahupun orang ramai. buka lah seluas2nya. tiada lagi aib admin yg terselindung. Kau bukakanlah aib beliau ya Allah. Amin Ya Rabbal Alamin.

      Delete
    3. Sekiranya seseorang itu telah bertaubat dan menyesal atas kesilapan lalunya maka dia bersih dari dosanya.Dan jika ada yang MENGUNGKIT tentang kesilapan itu mereka dikira menuduh orang yang baik melakukan dosa.Mereka bukan saja dikira membuat tuduhan palsu dan berdosa bahkan diharamkan syurga bagi mereka.

      Delete
    4. Amin Yarabbal A'lamin.ini la jelmaan syaitan yang tidak suka melihat anak nabi Adam a.s berhijrah menjadi baik.

      Delete
    5. semoga balasan yang setimpal bagi admin di akhirat kelak. doa orang yang teraniaya akan termakbul. jenis manusia apa ni yg aniaya orang dgn bukak aib dia

      Delete
    6. Amin semoga Allah buka pula aib org yg cube membuka aib org lain yg dh bertaubat... Amin yarabbal a'lamin..

      Delete
    7. kelak di akhirat Allah akan membuka aib orang yg suka membuka aib orang lain.bertaubatlah admin.

      Delete
    8. ala korang ni janganla emo, kata korang Islam, orang Islam mana boleh doakan keburukan orang, patutnya korang doakan agar admin bertaubat dan berhijrah... barulah best disisi Islam... apala korang ni...

      Delete
    9. bagi aku bagus gak admin wat entry-entry post camni. bila dia bukak aib Diana, sedangkan Diana sekarang sedang berusaha menuju ke arah kebajikan (tak kiralah dia nk ke parti politik mana pun), maka setiap aibnya akan diambil catatan pahala dari admin. Saya tahu, admin kita ni sangat banyak pahala, jadi dia tak kisah pun kalau Diana amek pahala dia di Mahsyar nanti. Masya Allah

      Delete
  2. UMNO dengan pemikiran lucahnya x boleh dipisahkan... aku rase botol arak tu biase je diorg pegang..

    ReplyDelete
  3. booo gambar lama.. org pun tak ambik kisah dah.. dia pun dah tak mcm tu. nak kisahkan apa. BOOOO..

    ReplyDelete
  4. lebih baik yg teruk berubah menjadi baik dari admin yg masih tergolong dalam org yg ada mata tp tidak dpt melihat, ada telinga tp tidak mampu mendengar dan ada akal tp tidak mampu berfikir.

    ReplyDelete
  5. orang nak berhijrah ke arah kebaikan pon ko perli memerli. ape punya setan bertopengkan manusia la ko ni.

    ReplyDelete
  6. Woi admin, tak kira la dia pakai seksi ke tak, kalau BN memang corrupt dan zalim, maka sukati dia la nak kutuk sebagai rakyat yg berhak. Apa kebodo nya ko ni admin oiii. Di negara omputih tu ko ingat depa pakai purdah ka baru boleh kutuk kerajaan. Depa pakai bikini ja tapi itu hak depa sebagai rakyat la. apa ke bodonya ko ni wehhhh

    ReplyDelete
  7. Lu punye komen xda ilmiah langsung. dah lepas xpyah nak diulang tayang. Lu tggu aib lu dibuka Allah pula =)

    ReplyDelete
  8. dah itu kisah silam die...die skarang dh kembali ke jalan yang betul..jalan yang diredhai...bkn mcm ko blogger yang sering mengaib kan sesama islam semata2 kerana politik...fikir2 kan la..kite hidup kat dunia ni bkn nye hidup selama-lamanye..allah itu maha pengampun..walaupun sejahat mane die mse silam..tapi apabila die memohon keampunan..in shaa allah allah akan ampun kan setiap umatnye...

    ReplyDelete
  9. kalau ade butang like aku dah like dah comment ats ni. jahat gila admin.

    ReplyDelete
  10. Ni blog otak lembu...kalau org tu pernah jd pelacur sekalipun,and dia berubah and bertaubat,darjatny jauh lg tinggi dr org yg membuka keaibanny.tolong jg membodohkn org..simpan sorang2 kebodohan tu bersama bn n umno.

    ReplyDelete
  11. itu kisah silam dia jgn la diungkit, teruk la macai2 umno,bn ni. kita patut bersyukur dia dah terbuka hati nak menutup aurat, ini tak di aibkan pulak kerana diana jumpa nik aziz. busuknya hati orm umno BN ni. level lembu

    ReplyDelete
  12. Porno Dan Umngok berpisah tiada....dulu, Kini Dan selamanya

    ReplyDelete
  13. hye macai mkn rumput dasar otak lembu.
    org dah berubah buat ape nk buke aib lagi, dosa direct kau dapat la anjing bn. ke motif kau, bile kau buke aib dye ni, prempuan ni akan berubah hati nk sokong umngok dan jumpe najib, hahahahahahahahah. sure terlondeh balik la kain2 dye dan klu pegi jumpe najib, hye ape yg ade pada najib kalu JAHIL bab najis pom xblh jwb.
    klu dh hati kau kotor bodoh sombong jahil, jadi aku harap kau mati xsempat bertaubat. senang

    ReplyDelete
  14. Maka semoga Allah swt mengisyhtiharkan perang didunia dan akhirat keatas syaitan yang mengaibkan mereka yang sudah berhijrah ke arah jalanNya. Ameen ya Rabb, ya Maleek.

    ReplyDelete
  15. Diana Amir sudah lama berhijrah la admin. Admin ni macam buta pulak dengan isu2 sebegini. Nak raih undi ke admin, maaf, kami anak muda sentiasa sokong pakatan rakyat. Cuma satu nak cakap, admin.... sangat laaaa tak reti bahasa. Semoga Allah membuka minda dan akal admin dan semoga diselamatkan dari api neraka kelak. Amin........ :)

    ReplyDelete
  16. Klu kite tutup aib orang,,Allah akan tutup aib kite.

    ReplyDelete
  17. kalau dah dipilih untuk terima hidayah,apa hak kau nk nafikan??,ke kau lagi hebat dari allah?.. bloggers bodoh macam kau la yg buat org semakin menjauhi umno

    ReplyDelete
  18. admin bangang abadi.betul. orang dah berhijrah ko bising ape. dah tu mengaibkan orang.. stupid macai.

    ReplyDelete
  19. astagfirullah...ada juga umat manusia mcm nie. Admin...apa yg kamu tonjolkan ini bakal menempah laknat Allah terhadap diri kamu sendiri. Semoga mendapat petunjuk dariNya.

    ReplyDelete
  20. Kalau tak nak percaya ngan hari pembalasan, jangan la tunjuk sgt. Ingat pesan rasulullah,"sesungguhnya aib lama org yg insaf itu tidur, laknatlah ke atas mereka yg membangkitkan semula".

    ReplyDelete
  21. admin.. mcm mna kalau mak hang jadi gitu. pstu brubah... tetibe je org sebar gmbr mak hang separuh bogel... ada marah ka??? otak hang+lembu= otak hang lembu !!

    da org nak brubah dari zaman silam ke arah kebaikan, biar jelah..yang hang duk sibuk sal org tu ape hal??

    ReplyDelete
  22. like status2 atas..
    admin nk publisiti murah..boo admin boo..
    klau aku jadi bloggers aku nak bahagian comment2 aku ada comment2 yg nice n positif..
    tapi kau ni bangang abadi..boo admin boo
    sian kau,

    ReplyDelete
  23. ade jgk blog bodoh bengap bahlol mcm ni org dh berubh pgi lak ungkits masa lampau mmng bodoh

    ReplyDelete
  24. Admin xde keja, buka aib org sedang dia sudah bertaubat,
    rakyat malaysia semua dah ahu,
    kau admin bodo, umpama setan bertopeng manusia,
    kau mmg xdi ajr utk hormat org,
    so penghinaan adalah yg paling bagus utk kau,
    tunggu la pembalasan dari yang Maha Esa.

    ReplyDelete
  25. Admin ni salah sekor lembu shahrizat jalil ke..hari ni xmkn rumput lg ek?kesian die..

    ReplyDelete
  26. apabila admin buat mcm ni..org lagi brtambah meluat..drpd xnk sokong PAS sokong..drpd sokong UMNO jadi xsokong..sbb org nampak yg mereka berUMNO ni suke bukak aib org walhal kes tu dah lepas..org yang kena aib pun dah berubah.baik tumpu pada hal2 yg memberi faedah pada masyarakat.

    ReplyDelete
  27. post yg bangang abadi

    ReplyDelete
  28. admin xpernah belajar agama yer? bodoh tahap cipan, ngaku Islam tp jahil lebih dr kafir, bukak la aib org..smpai masa nnti semua aib2 admin akan diperlihatkan. semoga perbuatan jahat admin ni dibalas dengan balasan yg sepatotnya..amin ya rabbana..

    ReplyDelete
  29. yes aku suka blog ni sebab byk gambar n cerita lucah..

    umno dan porno, dulu, kini, selamanya... berpisah tiada.

    ReplyDelete
  30. Tahniah admin,anda dh dpt dosa

    ReplyDelete
  31. bongok pya blog..mcm anjing..agk2 la....bka aib tok ang bru taw..sama bongok ngn najib

    ReplyDelete
  32. semoga laknat ALLAH sentiasa bersama mu admin. ramai dah doa untuk kor.. tunggu jer pembalasan dari ALLAH..

    ReplyDelete
  33. knape xde mcai umno yg komen? smua x brani sbb tau diana amir mmbuat pilihan btul... even ad macai umno yg sokong prubahan diana amir

    ReplyDelete
  34. Bukak la lagi..nnti orang bukak spender kau pulak biar sampai betul2 telanjang..pikir pakai kepala otak la..jgn pakai tempurung lutut..

    ReplyDelete
  35. Wahai admin..beliau telah pun berubah..mengapa di buka aib beliau dengan kisah kisah lama beliau.pandanglah siapa beliau tika ini.jangan jadi bangang.

    ReplyDelete
  36. Bagaimana pendidikan asas intitusi keluarga kamu dahulu bilamana besarnya kamu dgn fikiran begini?

    ReplyDelete
  37. Ya Allah..kau dengar dan perkenankanlah doa2 tukang2 komen kat atas. berila seksaan kau paling dahsyat dan setimpal utk admin bodo macai lahanat ini yg membuka aib hambaMu yg dah kembali ke jalanMu ya Allah. aminx40

    ReplyDelete
  38. Admin oii..agak2 lau diana ni dh berubah & msuk BN,hg nk bukak aib dia gk x?tolong jwb sat..

    ReplyDelete
  39. Padan muka hang admin... bukak aib org lg. mna dia komen yg brsetuju dgn cara hang ni. org lain dah bijak tp hang msih lg nk jdi cacai yg jahat. baghal pnya admin

    ReplyDelete
  40. dari buruk berubah kepada baik..alhamdulillah
    dari baik berubah kepada buruk..nauzubillah
    dari buruk dan tak nak berubah..masyaallah

    ReplyDelete
  41. ini lah org umno yg cuba buka aib org tapi aib sdri terbuka.satu blog cerita pasal benda lucah.mmg nmpk sgt cybertroopers umno suka benda lucah.asal ade org masuk pas je terus reka cerita lucah.tgk la diana amir skrg,jgn tgk yg benda dh lepas.yg pntg die dh bertaubat tp sedara ntah bila nk bertaubat.buka aib org,buat slh dgn org,ko kena mtk maaf dgn dorg sdri,kalo x,dosa ko x terampun.cuba lah pegi belajar agama,jgn mengadap cerita lucah je.patut lah otak bebal sokong umno.moga ko dpt hidayah

    ReplyDelete
  42. Admin Barisan Neraka

    ReplyDelete
  43. admin..aq tak bole nak ckp ape dah..cme aq mintak ko dilaknat Allah je..sekian...

    #weyh..aq doakan ko laknat...ape dehal?

    ReplyDelete
  44. Semoga diberi petunjuk oleh Allah...jgn mati sblum sempat tobat dah lerrr....

    ReplyDelete
  45. Admin otak kotor.....

    ReplyDelete
  46. bodoh piang...

    ReplyDelete
  47. Alahai admin..ape ni..Dh Xde cter Laen ke? Diana amir tu Dh berubah so support r.ni nk bkk pekong lame kenape? Die Xde issue Ape2 pn kne tibai..laenlah si Abby abadi yg blagak bijaksana tu. Bleh lah admin nk bantai..pk dlu sblm buat Ape2.jgn nk rating blog naik dgn jatuhkan org..Ingat yg buruk name Nti bkn apple biru tapi bendera biru kita..mohon tarik Balik article ni..

    ReplyDelete
  48. Sian lu admin,baik lu yg g taubat..

    ReplyDelete
  49. Buka aib org yg Dh berubah pkara yg pling bodoh lh..ape dlm otak admin mse tpk nk kuarkn article mcm ni?

    ReplyDelete
  50. BODO PUNYA PENCACAI..ARKHHTTUUIIIIHHHH!!!

    ReplyDelete
  51. admin, dah banyak pahala ko dapat? org sokong pas tu sbb nk berhijrah. sokong pemerintahan islam. bukan sokong pemerintahan barat. mana slogan umno yg kata nk memartabatkan islam? hukum hudud pon ditolak sekeras-kerasnya.

    ReplyDelete
  52. Lihat admin..dsbbkn admin umno jdi mgsa kritikan..

    ReplyDelete
  53. sahabat2 nabi sebelum msok islam, lg jahil..lg kejam dr kita...tp lepas behijrah..sahabat2 dijanjikan syurga...mksdnya...Allah bg kta peluang behijrah..wlu sekejam mna pown kita dlu...wlu sejahil mna pown kta dlu...sbb kita bedosa ngn Allah...tp klu bkak aib org, kta bdosa ngn org yg kta aib tu...klu org tu x ampun...jgn harap nk cium bau syurga...dosa ngn Allah..Allah bleh ampun..dosa sesama manusia..hanya manusia tu yg bleh ampun..pikir baik2 admin...ni bka soal parti atau fahaman dh..ni soal aib org...AIB..
    --saya jahil jugak--

    ReplyDelete
  54. sorg pun x sokong artikel ni.... cian ko... jgn la tunjuk bodo sgt kat org kalo rase diri tu mmg x berapa nak pandai..

    ReplyDelete
  55. sian kat lu..otak masih di zaman batu..tuii

    ReplyDelete
  56. Makin benci la rakyat dgn umno..ni la salah satu sebabnye..

    ReplyDelete
  57. Kebodoh blogger ni lah yg buat org rasa semua penyokong umno bodoh sebodohnya hmmmm

    ReplyDelete
  58. 40 orang doa kt hg admin abehla..kadang2 Allah bagi cash,jangan sombong admin..ntah2 hg ni salah sorang syaitan yg dikenali tu..mmg kerja setan kacau manusia

    ReplyDelete
  59. U just create another reason why rakyat should vote PR...bertaubat la sbb masih ada waktu...jika ditakdir Allah tarik nyawa kamu admin...setiap detik sebelum nyawa kamu ditarik oleh izrail akan dikira termasuklah apa yg telah lakuKn dlm blog nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro..
      takkanlah sebab silap macam ni pun sampai nak undi pkr..
      tuhan melarang kita amarah, sebab amarah ini boleh mebawa kemudaratan..
      ala.. yang lagi dahsyat yang boleh menggugurkan iman dan akidah pun dorang sanggup buat.. contohnya berkongsi nama tuhan kita Allah... sabar bro sabar ... aku pun tak berkenan juga bro, tapi otak aku taklah serevolusionar otak lu bro.. tak ada untungnya bersifat amarah ni.... ikut rasa binasa, ikut hati mati nanti kita dibuatnya .. itu orang tua cakaplah..
      peace...

      Delete
  60. Admin bodoh,buat malu orang umno bn saja..MEMALUKAN..MACAM LAH KO TU XDA MAK,KAKAK,ADIK PMPUAN..STUPID ADMIN..ORANG DAH BERUBAH LAH BODOH..

    ReplyDelete
  61. aku adalah penyokong umno, dan orang macam kaulah yang merosakkan nama parti.

    ReplyDelete
  62. Perh.... masuk PAS boleh terus masuk syurga ke ? nik aziz ni malaikat ke ?

    ReplyDelete
  63. yang komen tu seko2 takde telur...anonymous berani la...

    ReplyDelete
  64. aku pun sokong UMNO, tapi tak semua apa yg dibuat oleh penyokong UMNO aku sokong, contoh macam artikel ni, sepatutnya admin takyah lah keluarkan, contohi blogger RBF,,
    Maaf ya admin, aku ni jenis penyokong kerajaan tapi tak semestinya semua aku sokong babibuta,
    tak macam orang noon sana...
    maaf ya orang noon sana... orang noon sini cuma usik sikit je..
    peace no war..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...