Thursday 3 January 2013

KANTOI: Saifuddin BOHONG


Nama pun Pakatan Rakyat, tambahan pulak Parti PKR. Kalau tak menipu, memang tak sah hidup. Macam tak dapat makan sehari, mesti mahu menipu jugak. Terbaru, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menolak dakwaan Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution berhubung sekatan terhadap kumpulan pemerhati bebas pilihan raya umum ke-13 (PRU13) yang disifatkan sebagai satu pembohongan untuk mengelirukan rakyat.
    
Timbalan Pengerusi SPR Datuk Wan Ahmad Wan Omar berkata dakwaan yang dibuat Saifuddin itu tidak berasas dan meminta beliau tampil sendiri untuk mendapatkan penjelasan dan gambaran sebenar mengenai perkara itu daripada SPR.
    
"Saya lihat kenyataan yang dibuat beliau tidak tepat sama sekali dan menganggapnya sebagai cuba untuk mengelirukan rakyat sedangkan tuduhan yang dibuat itu langsung tidak berlandaskan maklumat yang sebenar dan tepat," (Bernama)

Perangai dan anak didik Anwar China Doll. Semua cerita nak diputar alam. Langit pun boleh runtuh kalau dengar cerita tipu deme ni. Tapi Saifuddin ni tak kena la kat bontot sebab tak jambu, main isap-isap je..heeeee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...