Friday 4 January 2013

KANTOI: BUKTI RAFIZI RAMLI MENIPU DEEPAK


ALKISAH Deepak pas baton pada Rafizi Jambu. Rafizi Jambu pas balik pada Deepak.  Deepak pas baton balik pada Rafizi Jambu. Rafizi Jambu pas balik pada Deepak.  Deepak pas baton balik pada Rafizi Jambu. Akhirnya baton Rafizi Jambu ada dalam seluar Anwar China Doll. Slurpppp!!! Macam main lari dalam guni le pulak..

Teman sengaja buat kome pening. Macam tu la Rafizi Jambu dan Deepak bagi orang pening. Sekejap kata Deepak bagi dokumen pada Rafizi. Kemudian Deepak nafi. Lepas tu Deepak kata perlu sokongan politik. Rafizi Jambu kata dokumen Deepak yang bagi. Weh! mana satu betul ni. Main pusing-pusing. sekejap itu, sekejap ini. Teman tak tau la, mana sekor yang menipu. Tapi teman nampak dua-dua kaki tipu dan kaki pusing. Dokumen tu dah didedahkan sebagai palsu dan tidak benar. Apabila dah terkantoi, macam-macam cerita la direka bagi menutup malu. Macam cerita hindustan pulak. Weh! keretapi dan taman bunga, tak ada ke?

Maleh la teman nak copy paste cerita tipu tu. Kome baca la Meloyakini yang bagi orang pening tu kat SINI

1 comment:

  1. Salam perjuangan, mohon linkkan blog sy aktiviskepayangjr.blogspot.com di blog sdra.. blog sdra telah sy linkkan dlm blog sy.. tq

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...