Wednesday 2 January 2013

GEMPAR: BANGKAI BUDAK BAWA BENDERA DIJUMPAI


Ini tiga ekor budak bongok yang kibarkan "bendera rakyat" di Dataran Merdeka semalam. Bangga tahap gaban la tu sebab jadi perosak negara. Elok sangat la. "Bendera Rakyat" komunis ni dikibarkan Dataran Merdeka sempena sambutan ambang Tahun Baru 2013. Ia dikibarkan oleh sekumpulan individu yang menggelarkan diri mereka sebagai "aktivis Sang Saka" yang bongok biul. Jad pencacai bodoh tak tentu hala. Tak berparti la konon, ptuiii!!!ptuii!!!ptuiii!!! Orang bodoh macam kome tu, boleh la kome tipu.

Bendera itu dikibarkan tepat pada jam 12 tengah malam menggunakan belon gas yang dilepaskan di antara Jalan Raja dan Jalan Tun Perak di ibu negara, yang kemudiannya "disangkutkan" di bawah landasan transit aliran ringan (LRT) Star Masjid Jamek.

Budak bodoh biul nak menuntut sejarah yang melibatkan perjuang kemerdekaan berhaluan kiri ditulis "dengan telus dan benar". Kome beranak pun tidak lagi pada masa tu, dah tunjuk pandai. Jenis komunis tak boleh diajar. Belajar la dengan Anwar China Doll tu. Kuat penipu. Kalau nak rosakkan negara bagi je kat Anwar Cina Doll. Suka sangat dia tu! Kome yang bodoh biul pun ikut la. Cakap tak serupa bikin.ptuii!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...