Thursday 3 January 2013

BONGKAR: HARAKAH DAILY KANTOI MENIPU, BODOH PUNYA EDITOR


Apa punya lawak la! Teman tak hairan mengapa Haramkah Daily cuba bermain dengan isu-isu. Dek kerana kegagalan PAS menangani isu Kalimah Allah dan Amanat Haji Hadi, maka cuba bermain-main dan "divert" dengan isu yang didakwa kekalutan dalam UMNO. Permainan persepsi adalah permainan biasa dalam Pakatan Rakyat. Rakyat yang tertipu, sudah pastinya percaya bulat-bulat.

Strategi ala-Amerika dan Yahudi ini sudah dihidu sejak Anwar China Doll diteranjang keluar dari UMNO. Cuma ada segelintir sahaja yang termakan tipu helah yang dibuat oleh Pakatan Rakyat ini. Terbaru, Haramkah Daily cuba menimbulkan persepsi bahawa UMNO didalam kekalutan yang amat sangat. Akhbar Online Haram tersebut cuba menggambar hubungan yang tidak baik antara Najib Razak dan Muhyiddin Yassin dengan isu Deepak si Penjual Karpet. Biar teman hurai satu persatu..

Haramkah Daily cuba mereka-reka cerita bahawa makumat daripada "sumber dalaman UMNO" “Kami tidak boleh bersuara dalam isu (dakwaan Deepak). Kami diarahkan tidak boleh berkata apa-apa. Malah semua media pro-kita tidak boleh melaporkan mengenai dakwaan Deepak. Kami tertekan kerana tahu isu ini adalah bom C4 buat Umno di PRU13,” kata sumber itu kepada Harakahdaily hari ini.

Tup!Tup! Terkantoi jugak menipu! Biar teman timbulkan persoalan disini, jika benarlah sumber dalaman UMNO, sila beri nama dan jawatan sumber tersebut. Kalau sekadar mahu mengatakan semua maklumat daripada "sumber" yang tidak diketahui siapakah orang tersebut, semua orang boleh buat. Jangan la nak menipu macam la rakyat ni bodoh sangat. Apa kata kalau teman pulak buat satu persepsi mengatakan begini, menurut "sumber dalaman PAS" , Haji Hadi Awang pernah menikah mutaah dengan lebih seratus wanita sejak memimpin PAS. Apa macam? Best tak? 

Seingat teman la, yang selalu menggambarkan dan mengaitkan isu-isu mengenai UMNO ini dengan bom C4 , adalah dari Pakatan Rakyat. Yang kantoi macam bodoh tu buat apa? Tapi lagi pelik ini bila artikel itu ditulis tanpa ada nama pengarang atau nama pelapor. Punya la bodoh editor Haramkah Daily. Ini la namanya lontar batu sembunyi tangan. Kan dah kantoi menipu dan mereka-reka cerita yang tak wujud. ptuii!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...