Sunday 30 December 2012

HIMPUNAN HIJAU MEMANG KURANG AJAR


Kalau nak cerita tak tau nak kata apa-apa.  Apa yang teman boleh cakap hanya "KURANG AJAR' bila peserta Himpunan Hijau Anti Lynas menutup jalan. Sikap kurang ajar itu dengan menggunakan kenderaan-kenderaan peserta Himpunan Hijau bagi menghalang laluan penguatkuasa untuk menutup dua kontena yang dijadi Himpunan Hijau sebagai pusat perancangan kempen anti-Lynas di Gebeng.

Kenyataan di Meloyakinipara penyokong telah meletakkan kira-kira 30 buah kereta ke pintu masuk utama pusat tersebut untuk menghalang pihak berkuasa masuk ke situ.

"Tetapi mereka datang dengan menggunakan laluan alternatif," 

Notis 48 jam telah diberi dan peserta Himpunan Hijau masih berdegil termasuk Fauziah Rongak. Teman nampak peserta Himpunan Hijau cuba membuat provokasi untuk menimbulkan huru-hara. Itulah matlamat Himpunan Hijau supaya penguatkuasa mengambil tindakan untuk menangkap deme. Akhirnya kerajaan BN akan dituduh zalim dan kejam. Mudah sahaja modus operandi jahat deme ni.  Kalau tanah deme boleh lah main sekat-sekat. Ini tanah orang la weh! Sedar la diri sikit! Kurang ajar punya Cina DAP. ptuiii!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...