Tuesday 8 January 2013

BREAKING NEWS: Nga Kor Ming Tak Mengaku Komunis


Teman tak kisah la pa pun penafian yang dibuat oleh Nga Kor Ming. Tapi teman yakin Blogger Unspinners dan Blogger Kulaan Niring mempunyai asas yang tentu untuk mengaitkan Ngeh Koo Ham, Nga Kor Ming dan Nizar Jamaluddin dengan Bekas Setiausaha Parti Komunis Malaya, Chin Peng. 

Menurut Portal The Mole, Nga Kor Ming menafikan beliau mempunyai kaitan dengan Chin Peng dan mencadangkan blogger yang menuduh beliau mendapatkan rawatan di Hospital dan dimasukkan ke Tanjung Rambutan.

Marah sangat-sangat Nga ni. Sampai suruh blogger masuk Hospital Tanjung Rambutan. Apa la! Jawab la dengan fakta. Mungkin kemarahan Cina DAP berasaskan petikan   entry blogger tersebut dibawah,

 “Tahukah korang semua apa kaitan Chin Peng ni dengan Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Ming? Dia adalah bapa saudara kepada Pengerusi DAP Perak tu.

“Dan tahukah anda apa hubungan Nizar Jamaluddin, bekas MB Perak tu? Ibu Nizar Jamaluddin adalah ibu saudara kepada Ngeh Koo Ham and Nga Kor Ming .

Bara la beb!heee..Teman rasa akan ada lagi satu saman akan dikemukakan oleh Nga terhadap blogger-blogger ni. Dah tak boleh nak jawab, terus je nak saman blogger. Ngeh pun nak saman blogger. elok la tu. Saman menyaman ni memang la kerja kome je memanjang. Dah tau nak jawab, jalan terakhir untuk menutup kesalahan adalah saman. Tak gitu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...