Tuesday 15 January 2013

Bawani UUM Acuan Anarki Parti PSM dan DAP Didedah

Macam adik abang..heee
Kisah satu forum di Universiti Utara Malaysia (UUM) bertajuk ‘Seiringkah Mahasiswa Berpolitik’ menjadi topik panas kebelakangan. Memang panas.  Video Youtube Sharifah Zohra Jabeen Vs Miss Bawani yang memuatkan rakaman forum telah dimuat naik dan telah mendapat komen-komen panas mengutuk Sharifah Zohra Jabeen yang juga Presiden Suara Wanita 1 Malaysia (SW1M).

Teman tak berminat untuk mengulas tentang siapa yang salah, dan siapa yang benar. Sharifah Zohra bukanlah ahli politik yang mempunyai cara yang kurang menyenangkan menangani forum-forum seperti itu. Yang menjadi tanda tanya, siapakah seteru Sharifah Zohra ini? Mis Bawani..Seorang macai ahli Parti Sosialis Malaysia (PSM).
Mis Bawani dikatakan sebagai sebagai alat Parti Parti Sosialis Malaysia (PSM) dan DAP melalui bukti-bukti yang didedahkan oleh Blogger Daeng Selili. Dakwaan Blogger Daeng Selili ada asasnya dan teman rasa Blogger Daeng Selili lebih arif dengan agenda Mis Bawani yang digelar "The Little Ambiga" ini.   Mis Bawani dikatakan adalah alat kepada parti PSM dan DAP untuk meracun pemikiran pelajar UUM dan ternyata pelajar UUM tidak termakan dengan dakyah sosialisnya. Akhirnya beliau telah ditendang keluar (Kick-out) KALAH didalam pilihanraya kampus September 2012 lepas. Rupanya dah kalah weh!
Logo Parti PSM

Lagi Bukti Bergambar Bawani sebagai Proksi DAP dan PSM

Untuk menjadi terkenal dan dilihat oleh mahasiswa, macam-macam cara Mis Bawani ni buta termasuk lah insiden di forum tersebut.Bukti dah nyata didepan mata bahawa Mis Bawani ini adalah macai yang digunakan untuk memporak perandakan apa-apa juga majlis dan agenda yang dijalankan di UUM. Fikir-fikirkan..

Continue Reading (CLICK HERE)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...