Friday 18 January 2013

Farah Fauzana Bermadu?


Eh! Apa cerita nih! Farah Fauzana kena madu! Ye ke! Farah Fauzana kata bersedia untuk berkongsi suami. Biar betul Fara. Belum jadi belum tau. Nanti perang besar! Kecoh satu Malaysia nanti. Tapi macam dah ada calon je tu! Cer Citer?

Fara yang pernah berlakon dalam filem Jin Notti itu berkata di mStar Online, dia tidak mempunyai masalah untuk hidup berpoligami sekiranya tidak mendapat halangan daripada bakal madunya itu.

"Benar, saya tidak kisah untuk hidup berpoligami. Tetapi dengan syarat, isteri lelaki itu yang perlu datang untuk pinang saya. 

Adeehh! Payah la Fara! Mana ada isteri yang nak pinang calon isteri untuk suami sendiri. Ada ke? Gila ke apa? Dalam drama dan filem boleh la kot! Realitinya nak kena parang atau kena kerat 80 tak tentu lagi weh! Macam cerita P Ramlee tu cerita madu tiga, kena kelentong baru boleh dapat kahwin lebih weh! Kalau tak, jangan harap la! Tapi tak apa la Fara, asal bahagia kan. Kalau ada yang sanggup, teman doakan kebahagiaan buat Fara. Teman pun salah seorang peminat Fara jugak! Gempak gitu!heee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...