Tuesday 15 January 2013

WANTED: Zairil Khir Johari Sedang Mencari Bapa Kandung


Teman gelak bila terbaca kisah Zairil Khir Johari yang kecewa dengan serangan (bekas Naib Pengerusi DAP) Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim ke atas keturunan dan nama baik keluarga saya.   Wah! bergegar-gegar semangat Zairil ni. Macam nak runtuh langit bila keturunannya dicabar. Tapi siapa keturunannya?

Cuba baca petikan kata-kata Zairil di Sinar Harian

"saya tahu siapa ayah saya, dan bagi saya itu sudah mencukupi. Saya berbesar hati menyatakan bahawa saya bukan sahaja telah mewarisi darahnya, malah saya harap saya telah juga mewarisi integriti, ketabahan dan prinsip-prinsipnya. Sepertimana sifat-sifat ini telah menjadi panduan kepada kerjaya politiknya yang dihormati ramai, insya-ALLAH ia juga akan menjadi panduan kepada saya.

Arwah ayah saya, Allahyarham Tan Sri Khir Johari tidak pernah sesekali pun mengalah dalam perjuangannya untuk tanah air."

Teman tak cakap banyak sebab banyak dah blogger-blogger dedahkan isu keaslian kemelayuan dia ni. Anak siapa sebenarnya Zairil ni?. Teman nak bagi dua persoalan sahaja kalau Zairil Khir Johari ni boleh jawab le atau cai-cai Pakatan Rakyat yang hebat-hebat nak tolong jawabkan.Sila kan..

1. Dilahirkan pada Tahun 1982
2. Mak si Zairil ni berkahwin dengan Khir Johari pada  Tahun 1994

Jadi, Zairil ni bapaknya siapa?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...