Saturday 19 January 2013

Deepak Akan Jual Karpet Pada Mahfuz ! Uikkss


Ini cerita karpet. Sekarang ni karpet banyak tak laku. Jadi terpaksa la lobi sana sini nak jual karpet. murah-murah aje. Lelong pun boleh la. Jual borong dan jualan penghabisan stok. Itulah Deepak si Penjual Karpet menjaja karpetnya merata-rata sebab tak ada orang nak beli.

Terbaru dalam Haramkah Daily, Ahli perniagaan, Deepak Jaikishan bersedia bertemu dengan Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berhubung permohonannya mendapatkan jaminan imuniti dari Pakatan Rakyat. Dalam email yang dihantar kepada media sebaik sahaja media menyiarkan kenyataan Mahfuz, Deepak berkata, dia menyambut baik jemputan itu.

"Saya menyambut baik jemputan oleh Datuk Mahfuz untuk bertemunya berkaitan dengan permohonan imuniti kepada Pakatan dan berharap dapat bertemu beliau esok di Pejabat Agung PAS," 

Imuniti apa yang Deepak nak cari ni, entah la. Macam la Pakatan Rakyat boleh menang Pilihanraya yang akan datang ni. Mohon imuniti le pulak. Percaya la kat Deepak jual karpet murah-murah tu! Kena tipu aje sebab dia memang kuat penipu, sebab itu la karpetnya tak laku..

Pakatan Rakyat ni pun berlagak macam dah perintah Malaysia. ish..ish. Angan-angan Mat Jenin, akhirnya terjatuh dari pokok kelapa. eh!silap..Pokok nyior..hahahaha..

p/s : Teringat kat kawan teman, dia pakar kopek nyior..heeee..jangan mare der!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...