Thursday 10 January 2013

PANAS Stadium Merdeka Benarkan Himpunan Beruk-Beruk 12 Jan


Weh! Kome nak tengok tak! Tak pernah dibuat orang lagi ni. Himpunan beruk-beruk! Best weh! Jadi la jugak beruk-beruk nak berkumpul di Stadium Merdeka pada 12 januari ni. Seronok le teman nak tengok beruk-beruk terkinja-kinja di dalam Stadium Merdeka nanti. Pastinya best dan hebat. Sesiapa yang tak pernah tengok beruk berkumpul, boleh tengok macamana perangai beruk-beruk ini.

Mengikut kata Kepala Beruk, Mat Sabun, perhimpunan beruk-beruk tersebut akan dikawal ketat oleh 5000 ekor ungka supaya memastikan beruk-beruk tidak memain bontot sesama sendiri. Beruk-beruk betina akan di asing untuk Kepala Beruk memilih untuk dijadikan pasangan mutaah. Ungka-ungka ini juga telah dilatih menjerit takbir beramai-ramai supaya boleh gamat Stadium Merdeka.

Sementara itu, Kepala Beruk Betina, Ambiga LBGT akan membuat pertunjukkan julung-julung kalinya di Malaysia bergandingan dengan Kepala Beruk, menunjukkan aksi "sejenis dan dua tiga jenis" dan "depan serta belakang" kepada beruk-beruk yang tak tau nak buat aksi tersebut. Beruk-beruk ini diminta bertakbir bila aksi-aksi dipersembahkan.  Cukup hebat! Jangan ketinggalan..

Beruk-beruk yang hadir akan diberi makan pisang percuma, air longkang percuma dan pisang-pisang akan bertaburan di dalam Stadium supaya mudah beruk-beruk ini datang memenuhi Stadium. Yang menjadi pasti, beruk-beruk ini telah dijanjikan syurga...heee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...