Friday 18 January 2013

Listen Listen Listen, Sharifah Zohra Jabeen Idola Baru


Teman nak tergelak jugak. Beriya-iyalah Pakatan Rakyat untuk mengangkat hero hingus meleleh Bawani agen Parti PSM dan DAP ni. The Little Ambiga "They Said". Maksudnya sama, pemusnah keamanan negara. Tak gitu! Ambiga LBGT sibuk bagi kenyataan di petik dalam Haramkah Daily"Hujah dia jauh lebih baik dari moderator," yang merujuk hujah Biwani semasa bertekak dan menengking Sharifah Zohra di  forum 'Seiringkah mahasiswa dan politik?' anjuran Kelab Wanita 1 Malaysia (KW1M)

"Her argument outdid the moderator’s (Sharifah Zohra)," 

Yo lah tu! Ambiga dan so call "The Little Ambiga" sama -sama bingung dan dungu! Cakap tak bertempat. Hentam suka-suka mak bapak deme aje. Kalau dah baca teks yang telah disediakan memang la hujahnya berapi. Kome juga yang buatkan. Bukannya Bawani buat sendiri pun. Bawani ni tukang cakap je.Jadi balaci dan pencacai! Adehh!! Bodohnya!

Tapi dalam masa yang sama, ungkapan "Listen, Listen, Listen" dan  entah berapa kali telah menjadi idola masa kini baik remaja ataupun orang politik. Cuba fikir, kepada siapa yang dimaksudkan. Sudah tentu kepada Sharifah Zohra Jabeen. Idola sekarang adalah Sharifah Zohra dan bukannya Bawani. Tak gitu! Tak ada satu pun ungkapan Bawani yang diangkat menjadi siulan semasa kini. Akhirnya Pakatan Rakyat menjadi terperangkap dengan mainan sendiri. Sharifah Zohra patut diberi kredit  atas ungkapan tersebut..peace..heeee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...