Monday 25 February 2013

LAHAD DATU: Malaysiakini Ingin Wujudkan Propaganda Jahat Antara Malaysia dan Filipina?


Teman kecewa dengan sikap akhbar online tajaan Pakatan Rakyat, Meloyakini yang asyik mencari pasal dan cuba mengeruhkan lagi keadaan berkaitan insiden pencerobohan di Lahad Datu Sabah. Teman melihat niat jahat akhbar tajaan PR ini hanya untuk memporak perandakan lagi negara. Langsung tidak membantu. Jelas sikap Pakatan Rakyat ingin melihat negara ini hancur dan mudah untuk diambil alih secara tidak sah oleh Pakatan Rakyat.


Cuba lihat sumber berita yang dikutip oleh Meloyakini yang belum tentu sahih berkaitan pengunduran penceroboh. Teman lihat komen-komen panas dalam Portal tajaan Pakatan Rakyat ini terus menghentam kerajaan BN kerana tidak mengambil tindakan terhadap penceroboh. Sebenarnya deme ni takut penglibatan Anwar China Doll dalam memanggil penceroboh tersebut datang ke Sabah akan terbongkar. Niat deme supaya kerajaan menembak mati kepada penceroboh supaya rahsia sebenar tidak diketahui oleh rakyat sampai bila-bila. Itulah sebenarnya agenda jahat deme ni..

Apa yang kerajaan BN buat semua akan nampak tak betul pada deme ni. Kalau diambil tindakan keras penceroboh, maka Kerajaan BN akan dituduh bertindak kejam dan zalim. Jika Kerajaan BN berlembut dan berunding cara baik, kata Kerajaan BN tak ada telor dan segala bagai. Deme sengaja membuat provokasi supaya Kerajaan BN boleh dituduh segala bagai kekejaman terhadap pendatang. Dibawah adalah laporan daripada mStar Online yang menceritakan keadaan sebenar situasi di Lahad Datu, Sabah.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...