Sunday 24 February 2013

Christopher Ronald Lim Menteri Besar Cina Pertama Selangor


Strategi jahat DAP masih tak dapat dilihat oleh rakan sekutu PAS dan PKR. Kecekapan Guan Eng mengaburi pemimpin-pemimpin PAS dan PKR dengan jawatan dan wang ringgit memudahkan lagi agenda jahat DAP berjalan lancar.

Perancangan DAP untuk meletakkan calon didakwa Melayu, Zairil Khir Johari @ Christopher Ronald Lim menjadi lebih mudah apabila Karpal Singh telah memberikan endorsement perundangan berkaitan definasi Melayu dalam Perlembagaan dan layak untuk menjadi Menteri Besar Selangor. Jika diselak dari segi secara biologi, Christopher dilahirkan di Hawai pada 17 Oktober 1982 adalah anak kepada warganegara Singapura Howard Lim dan Christine Lim @ Rose Christine Lim Abdullah @ Christine Khir Johari. Ibu kepada Christopher berkahwin dengan Khir Johari pada Februari 1996 dan adalah mustahil Christopher anak kepada Khir Johari.

Isu pegangan agama Christopger ini masih lagi dipertikaikan samada Kristian atau Islam. DAP hanya melihat sumber kekayaan di Selangor yang boleh dimanipulasi dan meletakkan  Christopher sebagai Menteri Besar Selangor hanya satu-satunya kaedah DAP boleh gunakan bagi mencapai cita-cita tersebut.

Apa yang pasti, PAS dan PKR mudah ditipu dengan mainan DAP. DAP hanya menggunakan jentera PAS dan PKR untuk memastikan Melayu mengundi DAP. Fikir'fikirkan lah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...