Saturday 2 March 2013

PANAS! Kertas Putih Penglibatan Anwar dan Tian Chua dalam Krisis Lahad Datu Akan Dibentang Parlimen


Hah! Elok sesangat. Biar bongkar terus siapakah sebenar dalang-dalang yang menyebabkan insiden berdarah di Lahad Datu terjadi. Ini sudah bah! Desakan beberapa pemimpin Pakatan Rakyat supaya Perdana Menteri membentangkan satu kertas putih di Parlimen mengenai status keselamatan negara berhubung dengan insiden berdarah di Lahad Datu itu.

Seperti yang dilaporkan Haramkah Daily Mahfuz Omar bersetuju dengan kenyataan Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub agar Najib memanggil segera persidangan Parlimen bagi tujuan penjelasan terhadap insiden tersebut.


Mahfuz turut mempertikaikan kawalan pengairan negara yang begitu lemah sehingga membolehkan pemberontak memasuki negara dan seterusnya berada  Lahad Datu.

Silap tu weh! Sepatutnya kertas putih mengenai penglibatan Anwar dan Tian Chua dalam insiden itu. Dedahkan semuanya. Baru rakyat tahu siapakah sebenarnya Anwar dan Tian Chua ni.  Teman yakin hubungan baik yang terjalin antara perisikan Malaysia dan Filipina akan  dapat mengemukakan bukti-bukti kukuh di atas penglibatan dalang-dalang tersebut. Perosak negara hingga sanggup menggadaikan kedaulatan negara demi cita-cita peribadi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...