Sunday 20 January 2013

Suara Uji Rashid Tak Sedap!


Apa cerita Uji Rashid ni. Tak habis-habis lagi la ni. Adeehhh!! Kenapa pulak. Tiba-tiba pulak Datuk Ramli MS cakap suara Uji Rashid tidak memenuhi kriteria membuat persembahan AJL 27. Suara Uji Rashid tak sedap ke? 


Perkara itu didedahkan oleh Datuk Ramli MS, kegagalan penyanyi Uji Rashid untuk memenuhi beberapa kriteria sebelum membuat persembahan dalam Anugerah Juara Lagu ke 27(AJL27) pada 6 Januari lalu bagi menggantikan Yuna menjadi faktor kenapa beliau terpaksa digugurkan dalam acara tersebut. Ketika mengadakan raptai persembahan, saya dapati Uji gagal untuk memenuhi beberapa peringkat “bunyi” yang ditentukan.

Bunyi apa pulak. Adehh!!!. Ada pulak main bunyi-bunyi ek! Entah la. Macam-macam la cerita kome ni kalau dah tak ada terima penyanyi yang berumur. Kesian Uji Rashid. Sabar aje la. Nak buat macamana. Begitulah dunia artis Malaysia.. Bila dah tua, tak ada siapa yang nak pun. Nak menyanyi pun deme tak bagi. Dunia muzik Malaysia, masih ditakuk yang lama..Yang lawa dan hadsome aje boleh diterima walaupun suara tak sedap boleh nak muntah didengar.wek!wek!wek!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...