Monday 21 January 2013

VIDEO DEDAH : Taklimat Rahsia PKR Menjelang PRU 13


Ini apa ni weh! Suka-suka mak bapak deme je. Kalau bab menghasut ni bagi je kat PKR. Kalau bab nak buat demontrasi jalanan sudah tentu PKR jadi hero. Ahli pun tak berapa ada, ada la beberapa kerat, itu pun semuanya beruk-beruk yang dah tak ada tempat dalam UMNO. Yang dah kena buang sebab masalah moral dan suka seleweng-seleweng. Yang busuk-busuk ni dah masuk PKR. Bertambah busuk la..eeeiiiii...

Ini ada satu video tentang bagaimana strategi PKR untuk menghasut rakyat dan menanamkan kebencian rakyat kepada kerajaan UMNO/BN. Jika ikutkan kaedah psikologi, perkara yang diulang-ulang atau perkataan yang diulang-ulang walaupun tidak benar akhirnya akan rakyat akan termakan jugak. Tiada satu bukti pun tuduhan kepada kerajaan UMNO/BN yang diulang-ulang oleh anjing-anjing PKR di dedahkan. Hanya omongan kosong sebab jenis anjing yang diajar untuk melalak seperti anjing kena sawan.


Taklimat strategi rahsia PKR untuk kucar kacirkan negara semasa Kongres Nasional PKR 2011 di Johor. Taklimat disampaikan oleh YB. Sim Tze Tzin, ADUN Pantai Jerjak.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...