Wednesday 23 January 2013

Apakah Perasaan Kome Bila Kalimah Allah Dibuat Sebegini



Selamatkan Akidah Umat Islam ...????

Negara Indonesia dikenali sebagai negara berpenduduk terbesar Islam di dunia. Dahulunya, lebih 90 peratus penduduknya beragama Islam. Namun, kini tidak lagi. Hanya tinggal 200 juta sahaja yang beragama Islam, daripada 240 jumlah keseluruhan. Selebihnya telah meninggalkan agama yang maha suci ini.

Mengikut jangkaan, jika sesuatu tidak dilakukan, pada tahun 2035, Indonesia akan menjadi sebuah negara majoriti Kristian. Jika perkara ini berlaku, ia merupakan satu ancaman besar kepada negara Islam kecil seperti Malaysia. Apatah lagi, negara semut ultra kiasu di selatan tanah air yang dahulunya milik Tanah Melayu, sentiasa mencari ruang dan peluang untuk mengambil kesempatan.

Gerakan Kristianisasi tidak kurang hebatnya di sini. Apa yang berlaku di Indonesia ini, cuba dipraktikkan di sini atas nama hak asasi manusia. Kita bernasib baik kerana terdapat perlindungan terhadap Islam dan perlembagaan. Jika tidak, apa akan terjadi kepada orang Melayu? Saya tidak dapat bayangkan. Sebab itulah, saya selalu berkata, undang-undang sebegini tidak lapok. Rujuklah perkara 3(1), 11(4), 12(2) dan lain-lain lagi dalam perlembagaan persekutuan.

Sumber

1 comment:

  1. kalau kita tanya soalan2 camni...confirm sorang pun penyokong pas takkan balas hujah..

    tapi kalau masuk bab politik...habis keluar semua nas dan hadis untuk sokong depa..

    aku doakan...jika ditakdirkan murtad berleluasa akibat tindakan bodoh pas skrg, semoga gelincir akidah hanya berlaku kepada keturunan depa2 yang sokong agenda kafir itu saja..amiiiin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...