Wednesday 30 January 2013

Apabila Papa Rock Berkata-kata


Bila seorang otai rock atau lebih popular dipanggil Papa Rock  menganggap ilmunya dalam bidang muzik masih lagi cetek, teman tak tau nak cakap apa. Punya merendah dirinya papa Rock Ramli Sarip yang telah berkecimpung dalam dunia muzik sejak 46 tahun sejak bergelar artis. Adeehh! Lama tuh! Teman pun tak beranak lagi weh!!! Teman teruja dengan rasa rendah diri papa rock ni!


Ramli Sarip dengan rendah diri berkata, dia merasai kelemahan dirinya itu apabila mendapati banyak lagi ilmu yang belum diterokainya apabila membaca buku-buku berkaitan bidang berkenaan.

"Saya seorang yang suka membaca mengenai perkembangan muzik di negara-negara Eropah terutamanya buku yang berunsur falsafah dan biografi artis yang menceritakan jatuh bangun mereka dalam mengejar impian sebagai penyanyi.

Inilah contoh yang harus diikuti artis-artis Malaysia. ini tak! Baru sehari dua jadi artis,  melalak macam pandai sangat. Orang lama dalam industri hiburan pun kata ilmunya masih cetek, inikan pulak sehari dua. Fikir-fikirkan la..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...