Monday 28 January 2013

Sebiji Kek Harijadi Untuk Jual Kalimah Allah


Haramkah Daily akbar online milik PAS cuba cari modal nak spin. Bila semua orang bagi komen negatif pada sambutan hari lahir Nik Ajis di rumah Karpal Singh, mula lah Haramkah Daily cuba buat gambaran dan mengalih persepsi rakyat. Tajuk berita di Haramkah Daily " Kunjungan TG Nik Aziz ke rumah Karpal disambut air mata gembira" baik sungguh! Sampai mengalir airmata der! Adeehh!!!

Ini lagi satu petikan di Haramkah Daily yang cuba digambarkan,  Sikap positif yang ditunjukkan oleh Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang mengunjungi Pengerusi DAP Karpal Singh disambut air mata gembira oleh para penyokong Pakatan Rakyat.

Lawak la der! Ada yang menangis der! Hebat la. Setahu teman, tak ada yang menangis pun. Dalam majlis tu ada beberapa kerat je dalam rumah Karpal Singh. Punya nya suka ada la. Suka sebab Nik Ajis jadi bodoh ikut telunjuk DAP. Siap bertepuk tangan gembira puak-puak DAP cakap dalam hati " senang betul nak tipu PAS ni, bagi kek dah cukup bagi membeli Kalimah Allah". Tak gitu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...