Sunday 27 January 2013

Bukti PAS Adalah Agen British



16 September 1951 adalah tarikh penubuhan secara rasminya PAS yang diasaskan oleh Tuan Haji Ahmad Fuad yang keluar daripada UMNO. Ketika negara di perintah oleh British lagi , PAS sudah mendapat sokongan awal daripada golongan YAHUDI dan Nasrani yang kita sendiir menyedarinya bahawa dua puak ini tidak pernah senang dengan pemerintahan Islam. 

Ini membawa maksud bahawa PAS adalah diantara parti pertama yang mendapat bantuan daripada pihak British , asalkan pihak Britsih melihat kehancuran satu lagi pemerintahan negara Islam gugur dan rebah menyembah bumi. Itulah tujuan utama mengapa PAS diberi kelulusan oleh British bagi menubuhkan parti politik tersebut. 

Sungguhpun PAS pada asalnya adalah sebuah parti yang berasas dan berlandaskan ISLAM serta berdiri dengan teguh dengan PENJUANGAN HUKUM HUDUD sejak dari zaman Ahmad Fuad lagi , tetapi adakah British memberikan kelulusan tersebut berdasarkan apa yang ingin diperjuangkan oleh PAS? Jawapanya adalah TIDAK SAMA SEKALI , kerana kita sedia maklum bahawa penjajah adalah terdiri daripada golongan YAHUDI dan Nasrani , British tidak akan berpuas hati selagi islam tidak mengikut cara hidup mereka. 

Secara tidak langsung satu lagi pembongkaran rahsia perjuangan PAS yang diberi restu pada zaman British lagi , menunjukan bahawa pejuangan PAS tidak akan pernah menunjukan bahawa mereka akanmemperjuangkan islam kerana yang memberi restu pada ketika itu adalah YAHUDI , dan PAS bekerja dengan yahudi bagi memastikan bangsa MELAYU HANCUR dan berpecah belah . Kini sudah berlaku , dan kita boleh lihat , PAS senang-senang bertukar pendirian mereka serta menukar perjuangan mereka kepada Negara Berkebajikan. 

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...