Friday 1 February 2013

Semua Salah UMNO


Adeeh! Semuanya PAS ni betul belaka. Tak ada buat silap pun. UMNO memanjang je buat silap. Salah semua. PAS parti yang betul-betul dan baik-baik belaka. Tak ada dosa pun. Jual tanah pada orang bukan Islam pun dapat pahala. Dah kira baik la.

Kalau UMNO bagi duit kat rakyat, berdosa besar. Kalau UMNO beli kereta besar, dosa besar. Curi duit rakyat kononnya. PAS kalau beli kereta besar, dapat pahala. duit simpanan tabung sejak bayi lagi katakan. Dapat pahala. PAS kalau letak adik beradik dan menantu dalam anak-anak syarikat, dapat pahala. Kononnya layak la katakan. Walaupun adik pemimpin PAS sendiri, walaupun menantu pemimpin PAS sendiri. Bagi alasan macam-macam yang tak masuk akal. Kalau UMNO katakan kroni dan rasuah. 

PAS kalau ditangkap khalwat dan ada kes moral, itu semua fitnah belaka. Curi bini orang, tohmahan palsu. Ada bukti pun, dakwa superimpose dan segala bagai. Besi tak boleh jadi bukti, alasan bodoh belajar kat mana tak tau la. Tuduh bukti dibuat-buat. Kalau UMNO, sah terus ada salah laku dan kaki perempuan, walaupun itu semua tuduhan tu telah dibuktikan fitnah semata-mata. Semuanya UMNO salah. PAS sahaja akan masuk syurga. Pundek lu la!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...