Sunday 27 January 2013

Sebab-Sebab Anwar Takut Bertanding di Permatang Pauh


Teman sebenarnya baru perasan. Itu pun bila membaca entry Blogger Anak Seberang. Baru-baru ini Anwar China Doll membayangkan akan berpindah kerusi untuk Pilihanraya ke 13 nanti. Teman terfikir jugak mengapa Anwar China Doll ni cuba melarikan diri dari kerusi Parlimen Permatang Pauh seperti teman dah ulas sebelum ini (DISINI). 

Rupa-rupanya ada udang sebalik batu. Desas desus mengatakan calon UMNO/BN yang akan bertanding kerusi Parlimen Permatang Pauh adalah seorang yang digeruni oleh Anwar China Doll sendiri. Dr Mazlan Ismail yang juga adalah Pegawai Memerintah semboyan Pakar Diraja Telekom(AW) dengan Pangkat Leftenan Kolonel Dr Hj Mazlan Ismail. Semboyan Pakar Diraja Telekom dianggotai oleh 1000 anggota Telekom Malaysia yang akan bertanggung jawab terhadap Rangkaian Telekomunikasi Negara sewaktu kecemasan. Adeehh!!! Biar bebenor yeop. Takut betul Anwar China Doll ni dengan Dr Mazlan.

Teman difahamkan Dr Mazlan sendiri akan membuka bilik gerakan Pilihanraya Parlimen Pauh di Kubang Ulu. Dr Mazlan dikatakan berpewatakan alim dan bersih, seorang yang terpelajar jauh beza berbanding dengan Anwar yang hanya ada Ijazah Am Pengajian Bahasa Melayu serta anak tempatan yang datang dari Mengkuang dan yang paling penting, Dr Mazlan dikatakan 'winnable candidate' yang direstui oleh DS Najib sendiri.

Patut la. Terbongkar sudah pekung di dada. Apa sebenarnya ceritanya, akhirnya didedahkan. Ikuti pendedahan lanjut DISINI.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...