Wednesday 26 December 2012

PANAS: GUAN ENG HINA YANG DIPERTUAN AGONG


Baru la PAS tau, betapa DAP adalah parti kafir totok atau PAS sekadar main main wayang tak berani nak sentuh parti DAP yang didakwa PAS boleh menerima Islam, boleh menerima Undang-Undang Islam.  Dalam diam, rupanya DAP ada agenda lain bagi mengelirukan umat Islam.  Laporan Berita Harian memetik Ahli Majlis Syura Ulama PAS yang juga Ketua Dewan Ulama PAS Kelantan, Datuk Mohamed Daud Iraqi menyebut, 

PAS dan ulama membidas tindakan Lim Guan Eng membangkitkan semula isu menuntut Kerajaan Pusat membenarkan kalimah Allah digunakan dalam Bible versi bahasa Melayu.

Tindakan itu kata mereka bukan saja akan mengelirukan umat Islam malah menunjukkan Ketua Menteri Pulau Pinang itu tidak menghormati keputusan yang sudah diperkenankan Yang di-Pertuan Agong. 

Perlu dihairankan, DAP semenangnya tidak menghormati Raja-Raja Melayu dan juga orang Melayu.  Dap hanya ingin mengguna-gunakan orang Melayu sebagai umpan untuk mencapai cita-cita DAP. Teman rasa PAS tahu bahawa DAP iniadalah sebuah parti kafir totok yang tak akan menerima Islam walaupun bagaimana sekalipun.  Walau dikerat sepuluh pun, DAP tetap dengan Kristianitinya. Cuma, demi ingin mencapai cita-cita menawan Putrajaya, PAS menggadaikan Islam.  Pada PAS, Islam digunakan untuk kepentingan parti semata-mata, bila perlu baru digunakan bagi menarik sokongan orangan Melayu. Parti sebeginikah harus kome pilih untuk memimpin negara.  Sanggup mengadaikan maruah agama dan bangsa demi mencapai cita-cita.  cissss!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...