Thursday, 27 December 2012

BONGKAR: USTAZ PAS SEMBANG LUCAH DI FACEBOOK

Teman tak heran la pasal perangai Ustaz-Ustaz PAS.  Teman dah tau sangat berselindung dari serban dan jubah. Tapi sebenarnya perangai macam syaitan. Kalau ceramah, hentam UMNO kata syaitan. kafir dan entah apa lagi caci maki hamun. PAS pulak dalam diam punya perangai busuk macam hantu pocong. Ini pembongkaran kisah seorang ustaz yang didakwa sebagai AJK PASTI Pulau Pinang bersembang lucah dengan perempuan bukan muhrim.  Lawak jugak lah. Kesian jugak la sebab dah kemaruk sangat la tu.

Kisah ini didedahkan oleh Blogger Pakatan Rakyat sendiri, Abu Nawas.  Kome ikuti  lah kisah lawak dan tragisnya yang ustaz ni menyamar jadi perempuan selepas mengaku dia menyamar.  Apa punya lawak.  Tapi jadi jugak jerat ustaz ni. Kesian le pulak teman tengok perempuan yang kena naya tu.


Hari ini abu Nawas nah dedahkan bukti yang Ustaz Pasti penang ini telah menyamar sebagai seorang wanita yang bernama Tuty Sadinar kerana mahu bersembang lucah dengan perempuan. FB penyamarannya sebagai wanita yang bernama Tuty sadinar di bawah ini :-
Cuba baca mesej ustaz ini di kepada seorang wanita di sini :

Ustaz yang juga AJK pasti P.Pinang ini mula mengunakan identiti dan FBnya yang sebenar dan mula membuat pengakuan bahawa selama ini dia menyamar sebagai wanita yang bernama Tuty Sadinar dan membahasakan diri sebagai kakak.

Lihat pula pengakuan gadis tersebut yang cuba meneka bahawa ustaz Pasti P.Pinang ini adalah Tuty sadinar yang beliau kenal selama ini.

Lihat pula mesej di bawah ini AJK pasti P.Pinang ini juga bukan saja mengaku beliau menyamar tetapi dia juga telah mengencing duit perempuan itu:
Sekali lagi AJK Pasti P.Pinang ini mengaku dia adalah Tuty sadinar sebelum itu. Memang dasar kaki pembohong bila dia mengaku pernah menjadi seorang engineer. Malaon ni adalah penganggur tegar sejak dari dulu lagi.

Dan lihat juga sekali lagi si perempuan telah mengaku amat malu kerana selama ini Tuty sadinar yang di anggapnya seorang perempuan adalah seorang lelaki iaitu AJK Pasti P.Pinang yang bernama Mohd zan. Maunya tidak malu bila segala hal dalam kain orang perempuan di ceritakan kepada malaon yang menyamar jadi perempuan ini.

Bukan itu saja, malaon ini juga telah menipu perempuan tersebut apabila tidak membayar buku yang di tempahnya kepada perempaun itu tapi berlagar sombong dengan menawarkan bantuan kewangan kepada perempuan tersebut.

Sekali lagi si perempuan menyatakan bahawa dia terasa malu bila mengetahui yang Tuty sadinar itu ialah AJK pasti P.Pinang ini dan malaoan ni meminta perkara itu di rahsiakan. Lagi satu cuba baca mesej si perempuan itu yang mengharapkan wang yang di kencing oleh malaon ni.
Lihat bagaimana Malaon ini mengaku sbelum ini dia memang dah biasa sembang bab bab sulit sama ada dengan orang kawin tau pun belum.

Perengan bawah sekali malaon ni cuba mengayat perempuan ini dengan wang ringgit seolah olah dia usahawan yang besar.





Nak bawak perempuan ni pi makan angin. Apa hubungan dia dengan perempuan tu? Syok sendiri atau punya niat yang tidak elok. Di kepala serban besar tapi di hati penuh dengan niat membuat maksiat.

Temberangnya lagi pada perempuan itu: turun KL buat bisnes. Bisnes apa? malaon ni menganggur sejak azali..

Perengan bawah sekali no talipon Malaon ni. Sila hubungi malaon ni tanda anda menyokongnya.





Ini pula no talipon perempuan tu... dah mula nakmasuk jerat malaon ni..sila semak di Celcom apakah ini no fitnah atau benar dengan nama pemiliknya.

Wah dah dapat projek RM70ribu. Betulkah? baguslah jika betul tapi tak kan dia lupa nak bayar duit yang dia kencing RM2ribu lebih pada Pak Nayan, pada Kak salmah mertua kepada guru pasti yang dia tergila gila itu, pada Jimmy, pada Mat alip dan pada sesiapa lagi yang tidak kita ketahui.

lihat lagi mesejnya, selepas tunjuk kaya pada wanita ini dia nak bawak pi luar negeri pulak. Apa tujuannya? Kalau tujuannya baik sekali pun apakah boleh membawa anak dara orang ke sana kesini?

Kome baca la lagi kat SINI



No comments:

Post a Comment

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...