Tuesday 25 December 2012

ANWAR KANTOI KATA MALAYSIA AKAN BANGKRAP


Anwar China Doll menjaja keseluruh pelusuk negara dakwa Malaysia akan menuju kemusnahan dan kebangkrapan akibat perlaksanaan dasar-dasar melalui Bajet 2013.  Teman tak rasa Anwar China Doll ni faham tentang kewangan sedikit pun.  Teman pun pelik, seorang yang berkelulusan sastera bercakap tentang kewangan negara, dan orang boleh percaya.  Jika didengar ceramahnya, langit pun boleh runtuh, bumi boleh terbelah.  Begitulah hebatnya pidato basi Anwar China Doll menjelajah keseluruh negara.

Jika setakat menunjukkan carta-carta dan angka-angka palsu di layar skrin yang tiada bukti nyata di sepanjang jelajah fitnah Anwar China Doll ini apa nak heran. Cipta aje angka-angka yang sedap dipandang dan jaja keseluruh negara.  Mudah je. Janji la sesedap hati, tapi sendiri yang kata manifesto bukan janji.  Itu pun masih ada yang kena pukau dengan pidato palsu Anwar China Doll ni.  Malah ada mulut yang tengangga hingga dimasuki lalat jingga..

1 comment:

  1. Cerita pasal MALAYSIA bangkrap ni dh jadi modal pembangkang sejak berabad lalu terutama Mat Sabu,ini bukan isu baru.
    EEEEHHHH,konon bagi kat dia x bengkrap le!dulu dah jadi menteri kewangan berapa bilion dah tibai oiii.jubor bertaik masih nak berkokok,Dasar Ayam Jantan buta.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...