Thursday 27 December 2012

PANAS : GUAN ENG RASUAH MAT SABU UNTUK TUTUP MULUT


Tindakan membangkitkan semula isu kalimah Allah dalam Bible versi bahasa Melayu didakwa ada kaitan dengan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) dan rancangan mengkristiankan Malaysia. Presiden Jalur Tiga (JATI), Datuk Dr Hasan Ali (gambar) yang juga bekas Naib Presiden PAS, berkata walaupun dinafikan, isu kalimah Allah yang dimainkan semula DAP membayangkan wujud agenda Kristian dalam barisan kepemimpinan tertinggi parti berkenaan. (Berita Harian)

Sekutu Pakatan Rakyat, DAP dah membuka pekung didada dan menyerlahkan wajah sebenar.  Niat sebenar DAP telah dapat dihidu oleh PAS.  PAS sendiri takut berhadapan dengan DAP kerana cita-cita menawan Putrajaya sanggup menggadaikan maruah agama.    Pemimpin-pemimpin PAS yang mendakwa untuk menegakan negara Islam seperti disogok dan dikunci mulut untuk menentang isu Kalimah Allah ini.  Mana Mat Sabu, diam seribu bahasa.  Kalau memfitnah dan mencaci dan mencerca Kerajaan UMNO/BN, Mat Sabu lah nombor satu.  Kalau mahu berdemontrasi, Mat Sabu lah ketua.  Tapi tentang isu ini, mulut dan lidah dijahit oleh DAP.

Begitu mudahnya pemimpin PAS disogok oleh dengan jawatan dan wang ringgit dan hilang taring untuk bersuara walupun Islam dihina dan dicerca. Inikah pejuang Islam yang dicanang-canangkan? Pengecut demi poket sendiri.ptuii!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...