Sunday 23 December 2012

BUKTI RANCANGAN JAHAT PAS MAHU RAMPAS KUASA


Teman nak petik kata-kata Ketuia Pemuda PAS Malaysia Nasrudin Hassan di Haramkah Daily cubaan menghasut mahasiswa bodoh yang terlibat dengan ‘Occupy Dataran’.  Teman rasa kata-kata ada satu cubaan untuk menghuru-harakan negara dan akan menjejaskan keselamatan negara.

“Syabas dan tahniah buat mahasiswa yang terus bangkit dan bertahan untuk menuntut serta memperjuangkan keadilan.
 
“DPPM (Dewan Pemuda PAS Malaysia) mengharapkan mahasiswa tertindas terus sabar dan tabah berjuang. Semoga Allah membuka pintu hati rakyat untuk turut bangkit melakukan perubahan menolak penindasan,” 

Nasrudin ni pun satu bodoh, lagi bodoh dari mahasiswa bodoh tu.  Sepatutnya bagi la nasihat sebagai orang yang lebih tua tentang undang-undang negara dan menghormati  keputusan mahkamah.  Ini tak! Menggalakkan lagi mahasiswa ni melanggar undang-undang.  Itu Pakatan Rakyat.  Banyak merosakkan dan kebaikan.  Pakatan Rakyat tahu deme tak boleh menang Pilihanraya yang akan datang, jadi deme cuba buat huru harakan negara dan cuba untuk buat revolusi supaya kerajaan digulingkan dengan cara yang tidak demokrasi.  Jahatnya deme ni ye.  

Teman rasa Nasrudin ini perlu diambil tindakan wajar oleh kerajaan.  Ada undang-undang yang boleh dikenakan ke atas Nasrudin kerana menghasut dan cubaan untuk menghuru-harakan negara.  Kalau nak lebih senang, cubaan memerangi Yang Dipertuan Agong.  deme ni dah berlebih-lebih sangat.  Meluat teman..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...