Saturday 30 March 2013

BREAKING NEWS: PKR Pulau Pinang Rampas Tanah Penduduk Di Teluk Kumbar

Tu Dia! PKR Pulau Pinang dah jadi macam komunis. Main rampas tanah penduduk dengan sewenang-wenangnya. Itu baru berkongsi memerintah Pulau Pinang dengan DAP. Belum lagi dapat perintah negara, Sudah tentu habis tanah rakyat dirampas sesuka hati.
Tanah yang dirampas PKR

Kejadian terbaru, PKR telah merampas tanah seorang penduduk kampung di Teluk Kumbar untuk dijadikan Markas dan Bilik Gerakan PKR tanpa ada apa-apa rundingan dan persetujuan tuan tanah. Sebentar tadi satu demontrasi aman dibuat oleh tuan tanah tersebut, En Hashim Ahmad bersama penduduk kampung di Teluk Kumbar. Beliau kesal dan kecewa dengan sikap PKR yang merampas tanah beliau sesuka hati.
Tuan Tanah yang malang berbaju biru
Bukti geran tanah kepunyaan Hashim Bin Ahmad


Dimana keadilan kepada tuan tanah ini. Tidak mustahil perkara ini akan berlaku lagi dimasa akan datang jika puak-puak komunis Pakatan Rakyat memerintah Pulau Pinang dan negara. Nauzubillah! Sedarlah wahai rakyat Pulau Pinang, ini adalah satu contoh begitu rakusnya Pakatan Rakyat. Sanggup merampas dan menginaya rakyat malang ini. 

1 comment:

  1. Sedar lah sebelum Agama,Bangsa,Tanahair serta kita semua di jahanamkan oleh syaitan bertopeng manusia ini...
    Cara mereka hendak memusnahkan Negara kita ini sudah semakin jelas.Ciri ciri Dajjal puak ini semakin ketara pada mereka yang mahu melihat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...