Thursday 28 March 2013

AKSI LANCAP! Pemimpin PKR Kedah Muka Tak Malu!!!!


Rupanya pemimpin PKR ini adalah seorang Ahli Majlis bagi Sungai Petani. Seorang pembuat dasar bagi majlis tempatan malah seorang yang menjadi kepala dalam gerakan untuk memecat Yang Di Pertua Majlis Daerah Sungai Petani.

Beliau menjadi Ahli Majlis bagi kerusi kuota ahli politik memandangkan beliau adalah Ketua Cabang Pkr di sana.

Kalau rakyat Malaysia masih boleh terima pemimpin yang moralnya rendah dengan alasan bahawa ini masalah peribadi maka negara malaysia bakal hancur sebelum 2020. Apa yang ditanam dalam pemikiran ahli parti Pkr dan penyokong mereka adalah SELAGI MEREKA BERWIBAWA MEMIMPIN selagi itulah kita wajib sokong insan tersebut. Masalah peribadi samada beliau kaki liwat, lesbian atau dwiseks bukanlah isu besar atau syarat khas menjadi pemimpin. "Pemimpin yang mampu urus tadbir negara walupun beliau kaki liwat, kita tetap sokong.." ujar penyokong tegar Pkr.

MI mohon pembaca siasat sendiri siapakah Saharudin Hamid yang dikatakan pelaku aksi yang memalukan seluruh darah daging beliau. Sakit apakah beliau hingga sanggup hilang pertimbangan dan melakukan dosa besar di hadapan skrin komputer riba dengan beranggapan bahawa "wanita' yang menjadi sahabat Facebooknya itu adalah wanita sebenar.

MI difahamkan dari sumber bahawa perbualan lucah menerusi "inbox" itu tidak memakan masa yang lama. Ahli Majlis tersebut terus naik gila, terus ghairah dan terus lakukan onani depan kamera yang di pasang di komputer riba. Apakah tahap kewarasan beliau ?

Persoalan timbul, apakah beliau sudah lama melakukan kegiatan "internet seks" ? Patutlah selalu balik lewat malam kata salah seorang keluarga terdekat yang kesal dengan tahap moral seorang pemimpin parti dan sebagai Ahli Majlis.

Kita sama-sama tunggu dan lihat. Kiranya beliau masih memegang keseluruhan jawatan yang ada sekarang maka apa yang MI tulis di atas ada benarnya. Pemimpin yang ada nafsu luar tabi'i kalau mampu menjadi pemimpin maka kekalkan mereka. Nauzubillah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...