Friday 21 December 2012

DEDAH: Pemimpin Pakatan Rakyat adalah Warga Asing


Percaya atau tidak, terpulang kepada penilaian kome.  Teman percaya adalah agenda tertentu Pakatan Rakyat untuk menajdi Malaysia sebuah Negara Republik.  Banyak pendedahan telah dilakukan oleh beberapa blogger mengenai siapakah deme ni.  Bagaimana susurgalur kelahiran deme ni didedah satu persatu.

Kali ini, Blogger My Massa mendedahkan kesahihan Zairil Khir Johari sebagai Melayu tulin.  Hasil pendedahan mendapati Zairil Khir Johari tiada ber"BIN" seperti anak melayu yang lain dalam semakan pemilih.  Persoalan, samada Zairil Khir Johari anak Tan Sri Khir Johari.  Adakah Zairil ini Melayu?  Sepanjang pengetahuan teman, nama yang tanpa ber"BIN" di Malaysia adalah bukan Melayu dan Bumiputera. jadi, apakah bangsa Zairil Khir Johari. Ada khabar-khabar angin mengatakan Zairil ini adalah "anak tak masuk buku" tapi kesahihannya teman tidak dapat dipastikan.  Harap-harap kome faham le..

Timbul pulak tanda tanya mengenai kod kad pengenalan "71" yang menunjukkan Zairil bukan lahir di Malaysia.  Mungkin Singapura atau Indonesia.  Begitu juga dengan beberapa pemimpin PKR yang berkod "71" di nombor kad pengenalan masing-masing.  Mungkin deme ni "Alien"..heeee

Kome baca seterusnya DISINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...