Saturday 22 December 2012

Azizan Razak Masyukk Sebab Tu Tak Nak Batal Projek Balak, di Kedah


Giler ke! Nak main batal-batal projek yang masyukk juta-juta.  Lantak la apa orang lain kata.  Azizan Razak akan kata asalkan aku masyukk, kome peduli apa!  Aku punya kuasa, aku punya pasal la!eh! Azizan Razak cakap Perak la kome..heee..Kome dah nampak perangai PAS ni.  Jabataan Perhutan tidak bersetuju dengan projek penebangan balak untuk rancangan pembangunan tanah di kawasan tadahan air di Pedu di Kedah tapi deme masih berdegil. 

Apa tak nya.  Hasil balak pun boleh masyukk, projek pun boleh masyukk..Puak-puak PAS ni berebut-rebut la nak projek tu. Mengikut Pengarah Perhutanan Kedah, Ku Azmi Ku Aman di Utusan Malaysia,  "Memang dari segi pendirian kami di Jabatan Perhutanan tidak setuju dengan rancangan pembangunan di Pedu kerana kawasan tadahan dan disuarakan dalam mesyuarat bersama Exco, tetapi hutan di bawah bidang kuasa kerajaan negeri,"

Perhutanan Negeri dah bantah mungkin mempunyai sebab-sebab tertentu yang munasabah.  Azizan Razak degil giler sebab masyukk beb!  Gila ke nak tolak projek tu! Juta-juta la beb!...Kome pikio la sendiri..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...