Tuesday 11 December 2012

LAGI KANTOI! DR ASRI MAIN LEPAS CAKAP @realDrMAZA @PenaMinang

Cium la ustaz, dapat syurga tu!
Teman rasa malu jugak.  Seorang bergelar ustaz dan juga bekas Mufti Perlis, ada pulak phd,pun boleh kantoi dengan mudah.  Teman kesian jugak dengan ustaz ni.  Tweet pulak tu, semua orang tengok.  Teman apa lagi, buat screenshot la.  Biar kome tau siapa ustaz ni.  Asyik-asyik nak salahkan Ulama Muda UMNO @ ILMU.  Tak keje lain ke nak kata kat orang.  Siapa yang kritik dia, siapa yang tak sealiran dengan dia, ahli ILMU la deme.  Kalau ayam itik dia kena curi pun, ILMU la yang curi..opppss..Kenapa sakit hati sangat denga Ulama Muda UMNO ni.  Teman pun dah sakit mata..heeee

Baru-baru ini dengan Blogger Pena Minang yang Dr MAZA dakwa sebagai Ulama Muda UMNO.  Berkisar kisah Pena Minang mentweet kenapa Dr MAZA tak tawar diri ke Gaza.


Alih-alih dakwa Pena Minang adalah ulama muda umno.  Menurut sumber, Blogger Pena Minang bukanlah Ulama Muda UMNO @ ILMU.  Tak ada kaitan dengan ILMU. Jadi, Dr MAZA kantoi lagi.  Teman nasihat ustaz, sebelum buat apa-apa tuduhan, siasat la dulu.  Tak baik tau kata-kata orang..dosa tau!.heee..peace2x..

1 comment:

  1. MAZA ni mcm org bengong, mcm dipacu org je dia ni, memecah belah umat gayanya tu, entah apa pegangan dia sebenarnya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...