Thursday 17 January 2013

Projek Rumah 1 Billion GPMS, Apa Sudah Jadi?


Teman tertanya-tanya jugak. Pernah satu ketika dulu cadangan satu NGO untuk bangunkan 8,000 rumah belia. Bagus la jugak ada perumahan untuk belia. Sebab ramai belia-belia tak punyai rumah sendiri. Tapi apa sudah jadi? Jadi ke tak? Atau tinggal janji je!

Menurut kenyataan akhbar Kosmo 12 januari 2010, Presiden GPMS, Jais Abdul karim berkata, sebanyak 8,000 unit akan dibangunkan dengan kerjasama Syraikat Tri-Tas Timber Sdn Bhd bernilai RM1 Billion. Cerita ni tahun 2010 lagi nih! Ini dah tahun 2013. Apa dah jadi? senyap je. Mengikut Keris Putera mungkin ada cerita yang perlu dijawab. 

Jais Abdul Karim nak bertanding Presiden Majlis Belia Malaysia pada 20hb Januari 2012 menentang penyandang Presiden yang ada sekarang, Saudara Mohammed Maliki Rapiee. Teman rasa Jais perlu selesaikan dulu janji yang tak tertunai tu. Ramai belia-belia sedang menunggu apa keputusan projek yang dah 3 tahun senyap tanpa berita. Tugas yang ada belum selesai, inikan pula mahu menanggung bebanan besar memimpin Majlis Belia Malaysia..Pandangan peribadi aje.peace...heeee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...