Sunday 13 January 2013

Pelakon Memey Suhaiza Terkena Buatan Orang? Biar Betul!


Weh! Betul ke ni? Pelakon Memey Suhaiza terkena buatan orang. Eh! Jangan main-main la! Jangan mare! Sebenarnya Memey sedang mengandung dan dijangka bersalin pada 20 Februari 2013. Dah dekat la tu. Tak lama nanti Norman Hakim akan jadi bapa yang keempat kali. Eh! Betul la. Norman ada 3 orang anak hasil perkahwinan dengan Ustazah Segera PAS Abby Abadi. Kira kali keempat jadi bapa la tu!heee..

Menurut laporan mStar Online, Pelakon Memey Suhaiza mengakui tercuit hati dengan gelagat dan debaran yang dialami suaminya aktor Norman Hakim menjelang kelahiran bayi sulung mereka dijangka pada 20 Februari depan. Sikap kalut Norman yang terlalu gelisah mengenai persiapan kelahiran anak lelaki mereka itu melebihi kebimbangannya sendiri yang pertama kali bakal bersalin.

Ye la kot. Maklum la anak sulung bersama Memey, pastinya Norman akan kalut la sikit. Sabar je la. Mudah-mudahan kelahiran anak sulung nanti akan menambahkan hubungan kasih sayang deme ni. Teman doakan yang terbaik. Abby jangan pulak terasa hati ek! Mike dah dapat syurga PAS, tak payah la kalut sangat.heee..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...