Thursday 17 January 2013

WANTED : Cina DAP Bodoh Cakap Tak Akal! Bingung!


Muka tak Malu! Duit ambik, tapi kutuk jugak kerajaan. Memang cina DAP jenis celaka! Ini rupanya cina-cina DAP mula mahu mempermain-mainkan bantuan Kerajaan! Kurang ajar! Marah betul teman..Hina sangat ke duit Kerajaan BN sampai menerima bantuan persekolahan RM100 pun nak pakai baju BERSIH. Sebab nak protes! ptuiiiiiii!!Tapi duit ambil jugak. Ini lah muka-muka hipokrit yang ada segelintir Melayu bersengkongkol dengan Cina DAP ni.

Laporan Melayokini, sekumpulan ibu bapa menarik perhatian umum apabila tampil ke sekolah petang semalam untuk menerima bantuan persekolahan RM100 dengan memakai baju berwarna kuning sempena perhimpunan BERSIH 3.0. Seorang daripadanya Wong Chai Soon ketika dihubungi Malaysiakini hari ini berkata, beliau bertindak demikian untuk menyatakan bahawa mereka bukan menerima bantuan itu dengan senang hati.

"Sebenarnya saya memakai baju BERSIH untuk menarik perhatian pihak berkuasa bahawa (apakah) dengan pemberian wang ini membuatkan kita perlu tunduk, bersetuju dan senang hati. 

"Sebaliknya, saya menerimanya dengan hati risau dan memikirkan mengenai keadaan negara kita pada masa akan datang," kata Wong Chai Soon yang menerima bantuan tersebut di SMJK(C) Chan di Seremban semalam.

Pandai le cina-cina DAP ni cakap. ptuiii!!ptuiii!!Kalau rasa tak setuju, jangan la ambik duit bantuan tu. habis cerita. Cakap tak serupa bikin. Cakap tak ada akai! BODOHHHHH!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...