Tuesday 15 January 2013

Bawani Isytihar Masuk PAS? Tahniah Dapat Syurga PAS


Kecoh sekarang! Bawani seorang budak UUM yang menjadi barua PSM dan DAP telah cuba diangkat oleh Solidariti Monyet Malaysia (SMM). Bukti Bawani sebagai barua PSM dan DAP boleh kome tengok SINI. Hebatkan..Agenda untuk menjadi seseorang popular hanya yang perlu menentang kerajaan. Mudah sahaja. Serupa jugak dengan beberapa ekor monyet dalam SMM yang popular dengan vandalisme dan mengutuk kerajaan. Satu aliran busuk yang dibawa oleh Anwar China Doll.

Petikan kenyataan Safwan Anang di Haramkah Daily,
"Bawani telah memberikan suatu harapan baru dalam usaha mengembalikan kewibawaan mahasiswa dewasa ini. "Tanpa menghiraukan sebarang risiko, beliau telah bangkit untuk bersuara bukan sahaja bagi diri beliau, sebaliknya juga buat mahasiswa dan rakyat kebanyakan,"


Solidariti Monyet Malaysia (SMM) telah menjadi satu alat untuk menyemai teori idealisme yang terbukti sesat dan melencong dari ajaran Islam. Teori khawarij yang dibawa-bawa untuk menentang pemerintah meresap subur dalam SMM. Sikap dan kaedah "terorrist" yang dibawa oleh SMM lebih mirip ala-ala komunis dan yahudi. Teman tak tau la, apa komen Nik Ajis dan Hadi Awang. Dah dapat syurga ke deme ni?

Selepas ini, teman yakin Bawani barua PSM dan DAP ini akan diangkat dipentas-pentas politik Pakatan Rakyat dan SMM untuk menghasut dan menyemai idealis jahat kepada golongan muda. Teman pasti, Ambiga LBGT akan merestui.heee..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...