Sunday 13 January 2013

#KL112 : Agenda Kristian Dibongkar, PAS Ditipu Lagi

Bila teman selidik kaitan dengan Himpunan Beruk-Beruk di Stadium Merdeka tempohari, teman tertanya-tanya mengapa 112 yang dipilih sedangkan tarikh himpunan tersebut pada 12 Januari 2013. Sepatutnya 121 dan bukannya 112. Betul tak? dan mengapa pada hari sabtu? dan bukannya pada hari ahad? Adakah kome terfikir?

Angka yang logik diguna untuk perhimpunan tersebut ialah 121 atau 1201. Blog ahmadalikarim telah mengulas sedikit mengenai isu ini. Dengan sedikit carian dalam internet kita dapat temui angka 112 adalah suatu angka yang ada kaitan dengan Bible Kristian dari susun atur angka dalam bahasa Hebrew yang memberi pengertian Tuhan mereka. Kajian numerologi dari susunan abjad dari 22 abjad dalam bahasa Hebrew ini memberikan pengertian angka 112 itu bermaksud “The LORD God” atau YHVH Elohim [YHVH = Yahaweh (atau Jehovah), inilah nama yang sebetulnya untuk Tuhan Kristian, bukannya Allah, perkara ini dibicara dalam posting Paderi Indonesia akui kalimah Allah hanya untuk orang Islam.

Teman pun sudah mengutip rujukan di biblewheel.com mengenai penggunaan angka 112 oleh agama kristian. Ini adalah hasilnya.

Jadi, Himpunan Beruk-Beruk di Stadium Merdeka pada 12 Januari 2013 atau dipanggil KL112 tu, himpunan apa? Hari Sabtu yang digelar Black Sabbath oleh Yahudi. Satu lagi penipuan yang dibuat oleh Anwar China Doll untuk mengaburi mata umat Islam yang terpengaruh dengan dakyah kristian dan yahudi. Bermakna, beruk-beruk yang berhimpunan pada KL112 meraikan Tuhan Kristian dan Yahudi. Opppss lupa pulak, PAS pun dah bagi Kristian  guna Kalimah Allah. Nak kata apa kan.kan..

1 comment:

  1. quran.com/112 , Allah = esa, dan tiada yang sama dengannya, agaknya tu yg solat banyak kiblat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...