Saturday 19 January 2013

Isu Bawani UUM : Apa La Pencacai ni Meroyan


Teman pun heran, pencacai PSM dan DAP ni meroyan tak tentu pasal apahal! Macam la hero sangat. Tak heran pun, tak ada siapa yang akan peduli. Bawani yang dah sokongan dari Solidariti Anak Monyet Malaysia dan beberapa lagi monyet-monyet yang mengaku mewakili  mahasiswa dah mula meroyan nak jadi popular. Siap buat sidang akhbar lagi. ptuii!! Artis ke apa?

Dipetik dari Haramkah DailyMahasiswa Universiti Utara Malaysia (UUM) Bawani KS tidak mahu menuntut permohonan maaf daripada Presiden Suara Wanita 1 Malaysia Sharifah Zohra Jabeen sebaliknya mengingatkan beliau bahawa mahasiswa ada hak untuk menyuarakan pandangan mereka. "Saya bukan keseorangan, beribu-ribu mahasiswa bersama saya untuk menegakkan keadilan.

Weh! Teman rasa tak perlu Sharifah Zohra nak minta maaf kat mike! Tak ada gunanya. Mike yang menyibuk dalam majlis orang lain. Patutnya mike yang minta maaf sebab menggangu majlis orang lain. Ini la muka-muka mengaku hero, tapi hampas cakap tak serupa bikin. Mengaku beribu-ribu mahasiswa dibelakangnya menyokong perjuangan sia-sia. Adeehhh!!! Kenapa tak cakapnya berjuta-juta macam Mat Sabun tu! Kan best. Nampak ramai sikit. 

Keadilan apa yang nak ditegakkan pencacai monyet ni pun ni entah la. Apa yang tak adil, jenis nak sapu semua. Jenis nak pinjam tapi tak bayar. Ini lah satu jenis manusia yang tak bersyukur. Jadi warganegara Malaysia tapi nak merosakkan negara sendiri. Itu pun kalau warganegara la, rasanya tak kot!kuikui! Kalau dah spesis keturunan Ambiga LBGT tu, sama lah. Kalau nak merosak anak bangsa, bagi aje kat deme. Suka bebenor le teman weh!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...