Thursday 10 January 2013

Khalid Gagap Terus Gagap Dengan Sultan Selangor


Khalid Gagap terus terkedu. Terus tergagap la lagi. Mungkin tengah berfikir macam mana la nak cakap kat Anwar China Doll. Tengah cari idea bagaimana nak konar Anwar China Doll pulak.  Tapi pelik kan, Majlis Pimpinan Pakatan Rakatan setuju untuk penggunaan Kalimah Allah digunakan oleh agama Kristian, alih-alih Pakatan Rakyat Negeri Selangor pusing balik kata mengikut kepada tetapan yang telah difatwakan dan diwartakan oleh kerajaan negeri pada 18 Februari 2010. ish.ish.pening teman..

Sultan Selangor dah bertitah melalui Setiausaha Majlis Agama Islam Selangor (Mais) Datuk Mohd Misri Idris mengeluarkan satu kenyataan pada Selasa dan menitahkan dengan tegas bahawa kalimah Allah merupakan kalimah suci khusus bagi umat Islam tidak boleh sama sekali digunakan di negeri Selangor oleh mana-mana agama bukan Islam lain sebagaimana yang telah diwartakan.

Sultan Selangor turut menitahkan Mais dan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) mengambil tindakan tegas terhadap mana-mana pihak sama ada orang bukan Islam atau di kalangan orang Islam sekalipun yang masih mempersoal atau memperlekeh fatwa yang telah dikeluarkan mengikut peruntukan undang-undang sedia ada di Selangor.

Khalid oh Khalid. lagi gagap la mike ek! Macamana la nak "counter back" bos mike balik. Anwar China Doll mesti marah giler kat Khalid Gagap ni. Paling kuat tak dicalonkan semula bertanding Pilihanraya sebab dah terlebih gagap.heeee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...