Thursday 10 January 2013

Kesian Shila Amzah, Kena Kongkong Dengan Sharnaaz


Kesian Shila Azmah. Baru jadi kekasih Sharnaaz, dah kena kongkong. Belum jadi isteri lagi. Teman pun ta tau nak kata apa. Pelakon Sharnaaz Ahmad secara terbuka mengakui dakwaan kononnya dia mengongkong pergerakan teman wanitanya iaitu penyanyi Shila Amzah.

Sharnaaz dipetik berkata "Memang saya mengongkong dia kerana dia adalah bakal isteri saya dan kami amat serius dengan hubungan yang dijalinkan". "Jika dia hanya teman wanita biasa saya, mungkin saya tidak perlu peduli dengan apa yang dia lakukan tetapi dia adalah bakal isteri saya,". 

Ye la! tapi belum jadi isteri yang sah lagi. Kalau nak kawal pun, biar lah berpada-pada. Jangan la sampai Shila Amzah nanti meluat kerana jenis lelaki macam ni. Rasa teman, ramai wanita-wanita yang jenis tak suka dikongkong keterlaluan. Kalau boleh nasihatlah cara yang terbaik. Pastikan menjaga maruah diri dan keluarga. Itu yang penting.kankan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...