Sunday 6 January 2013

Aktres India Seronok Berada Di Udara



Keseronokan terbang melihat Kuala Lumpur dan Menara Berkembar Petronas dari 457m dirasai pelakon Archie Panjabi dan Kajal Agarwal yang membuat mereka ingin mendapatkan lesen juruterbang sendiri.

Dua wanita cantik ini menyifatkan lawatan selama 20-minit di udara menaiki dua pesawat Cessna 172 sebagai satu pengalaman yang "membebaskan".

"Saya sedikit gementar pada mulanya, tetapi apabila berada diudara, saya menyukainya. Saya serius berfikir untuk mendapat lesen juruterbang saya sendiri, "kata Panjabi, yang terkenal dalam watak sebagai" Kalinda Sharma ", seorang penyiasat misteri dan berahi dalam siri drama, Isteri Baik.

Panjabi berkata ia adalah lawatan ke-10 beliau ke Malaysia.

"Saya menghabiskan banyak masa di Malaysia ketika kanak-kanak, terutama di Port Dickson, kerana saya mempunyai keluarga di sini," katanya di Terminal Skypark Subang di sini Sabtu.

Sementara itu, Kajal tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda gemuruh apabila dia memanjat ke dalam pesawat tersebut.

"Ia adalah kali kedua saya melakukan ini, "katanya.

Pelakon dan keluarga mereka diterbangkan dalam empat pesawat yang dipandu oleh Kapten Andreas J Walther dan pasukan dari Kelab Udara Flying Adventure.

Kajal, yang dikenali kerana peranan beliau dalam filem-filem seperti Telugu Magadheera dan filem Tamil Naan Mahaan Alla, Maattrraan dan Thuppakki berkata beliau telah mempunyai gambaran tentang kehidupan di Malaysia apabila dia tinggal di sini selama dua bulan ketika penggambaran filem Tamil Modhi Vilayadu.

Kedua-dua pelakon bertemu buat kali pertama semalam selepas diperkenalkan oleh seorang rakan mereka di sini.

Kajal kini sibuk mempromosikan filem terbaru beliau Nayak manakala Panjabi sedang sibuk penggambaran sebuah filem.

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...