Sunday 6 January 2013

PAS MEMANG GADAI ISLAM UNTUK KEPENTINGAN DIRI



Bukti dan benar serta sahih. Apa yang dimaksudkan Mujahid Rawa dan beberapa lagi pemimpin PAS, membenarkan penggunaan Kalimah Allah oleh Kristian. bagus la tu, lepas ni suruh pulak deme mengucap kalau deme mau. PAS pentingkan undi daripada Islam demi cita-cita menawan Putrajaya. PAS memang dah SESAT.

Pengakuan Mujahid Rawa yang beliau tidak menafikan pernah mengeluarkan kenyataan bersetuju agar penganut agama lain menggunakan kalimah ALLAH. Alasannya berlandaskan kepada fekah dan perspektif yang lebih luas.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Parit Buntar berkata, kenyataan yang dibuat semasa dialog di sebuah gereja kira-kira dua tahun lalu tidak bercanggah dengan pendirian Pas kerana pendapat yang diberikannya berdasarkan soal fekah dan pandangan ulama.

Ye la tu! Lepas boleh lah Mujahid Rawa buat sembahyang hajat pulak kat gereja. Lagi gempak! Ajak sekali Nik Aziz dan HAdi Awang baca doa kemusnahan pada UMNO. Elok la tu, masuk kristian terus. Tak payah berpura-pura denga serban dan jubah kata diri tu Islam. Terus je pakai salib. Guan Eng tentu suka, silap hari bulan boleh dilantik Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang mengenai tugas-tugas khas mengkristiankan Orang Melayu. bagus-bagus!..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...